ترفندهای زدن سایه

تاریخ درج: 1398/10/11
زدن سایه چشم کاری سخت بوده و یک تمرین مستمر را می طلبد. اما پس از درست شدن چشمان شما بزرگتر، جذاب تر و جوان تر به نظر می رسند به وری که مردم نمی توانند چشم خود را از شما بگیرند. بنابراین شما باید با ترفندهای زدن سایه آشنا باشید تا بتوانید از یک فرد مبتدی به حرفه ای تبدیل شوید.
 
- زیرسازی سایه
قبل از اینکه شروع به زدن سایه چشم کنید باید چشمان خود را آماده کنید تا اطمینان حاصل شود که اولا رنگدانه سایه ترک نخورد، در ثانی سایه بی نقص و یکنواخت شود و در تمام طول روز باقی بماند. برای این کار می توانید از پرایمر سایه استفاده کنید که با ماندگاری بالا، به عنوان بوم مناسب برای سایه چشم عمل می کنند. 
 
- استفاده از پودر و پنکیک آرایشی
اگر پلک شما روغنی است احتمال دارد سایه چشم شما در قسمت های مختلف پوست شما حل شده و در طول روز لکه دار به نظر برسد. برای جلوگیری از این اتفاق ، بعد از زدن پرایمر سایه، یک لایه سبک از پودر تنظیم شده یا پنکیک روی پلک های خود را بزنید.
 
- پاپ کردن سایه
یکی از ترفندهای زدن سایه برای آنکه ظاهری پر جنب و جوش و گیرا داشته باشد ترکیب آن با یک پایه سفید بوسیله کانسیلر رنگ روشن یا سایه چشم سفید می باشد. پس از ترکیب آن را روی پلک خود امتحان کنید.
 
- سایه چشم خود را در اولویت قرار دهید
اولین نکته برای بازپرداخت سایه این است که بعد از فرو بردن قلم مو در پالت، هرگونه پودر اضافی آن را به آرامی از بین ببرید. گزینه دیگر این است که قبل از شروع آرایش صورت خود ، ابتدا از سایه چشم شروع کنید، به گونه ای که در صورت وجود هرگونه افتادگی در گونه، بتوانید تا پایان آرایش آن را ترمیم کنید.
 
- شناخت حالت چشم
آشنایی با حالت چشم برای بهبود سایه چشم ضروری است به عنوان مثال ، اگر پلک فوقانی شما سنگین است و محدوده کمتری برای زدن سایه دارید، باید سایه های خود را به سمت بالا و خارج از پلک بزنید تا در صورت باز شدن چشم بزرگتر به نظر برسد. یا اگر چشمانی ریزی دارید می توانید زیر استخوان ابرو و در گوشه های داخلی چشم را برجسته تر کار کنید. این حالت باعث ایجاد توهم بزرگ نشان دادن چشم خواهد شد ، زیرا هایلایت ها نقاط مورب چشم را ترسیم می کند.
 
- توجه به رنگ چشم 
پیدا کردن سایه چشم و رنگ هایی که باعث تکمیل رنگ چشم شما می شود ، یک از عالی ترین ترفندهای زدن سایه چشم است. 
 
- یافتن ابزار مناسب
یک مجموعه خوب از برس های آرایش باعث می شود که آرایش شما تفاوت داشته و به شما کمک می کند تا از نظر ظاهری دقیق و یکپارچه به نظر برسد. دانستن اینکه از چه برس هایی باید استفاده کنید نیز بدان معنی است که می دانید از کدام برس استفاده کنید تا رنگدانه شدیدتری دریافت کنید تا میزان خرابی کمتر شود و یا کدام برس برای ترکیب یا ظاهر دقیق مناسب است.
 
- ترکیب سایه چشم
از ترکیب و مخلوط و کردن سایه بر روی برس خود نترسید تا ظاهری هماهنگ تر را ایجاد کنید تا یکدست تر شود. فقط مطمئن شوید که قبل از وارد کردن شات به پالت سایه از هرگونه رنگدانه اضافی خودداری کنید تا از شلوغ و نامرتب رسیدن سایه جلوگیری کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :