ترفندهای رنگ کردن ابرو

تاریخ درج: 1398/08/21
همانطور که می دانید رنگ کردن ابرو چهره را دستخوش تغییر کرده و باعث می شود زیباتر به نظر برسید. اما آنچه در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است چگونکی رنگ کردن ابرو بدون آسیب رساندن به آن می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با ترفندهای رنگ کردن ابرو آشنا کرده تا ابروانی زیبا و خوشرنگ داشته باشید.
 
- تهیه رنگ مخصوص
در مرحله اول شما باید برای رنگ کردن ابرو و مژه، مواد مخصوص رنگ ابرو و مژه را داشته باشید. این مواد دارای اکسیدان 3 درصد بوده و مخصوص استفاده روی مناطق ظریف مانند چشم ساخته شده‌اند.
 
- موارد مورد نیاز
مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها رنگ مخصوص ابرو و برس رنگ است و بید یا ظرف شیشه‌ای کوچک که مواد را درونش مخلوط کنید و اکسیدان مخصوص ابرو که معمولا 3 می‌باشد. پنبه برای پاک کردن رنگ‌ها از روی ابرو و وازلین برای چرب کردن قسمت‌هایی که می‌خواهید رنگ نگیرند و همین طور کرم تمیز کننده آرایش که قبل از رنگ کردن برای تمیز کردن لازم است.
 
- مراحل رنگ کردن ابرو
ابتدا با کرم پاک کننده آرایش ابروها را تمیز کنید، با گوش پاک‌کن اطراف ابرو و محلی که نمی‌خواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید. سپس رنگ انتخابی را حدود 1 سانتیمتر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و 3 حدود قطره اکسیدان روی آن بچکانید. مواد را با برس خوب ترکیب کرده و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بمالید. بطوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود. دقت کنید که این رنگ خیلی سریع گرفته و جذب ابرو می شود. معمولا برای رنگ های تیره و مشکی یک دقیقه کافی است. پس از گذشت زمان کافی با پنبه مرطوب ابروها را تمیز کنید تا جایی‌که دیگر پنبه رنگ نگیرد.
 
! نکات مهم
 - بیشتر از 2 الی 3 دقیقه رنگ را روی ابرو نگه ندارید برای اینکه شما به راحتی می‌توانید دوباره ابروها را تیره کنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت می‌باشد.
 
- سعی کنید در دمای معمولی اتاق قرار بگیرید چون رنگ در جای سرد مدت بیشتری طول می‌کشد تا عمل کند.
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :