ترفندهای داشتن مژه های بلند و پرپشت بدون ریمل

تاریخ درج: 1398/07/29
مژه های بلند و پرپشت یکی از عواملی است که زیبایی چشمان را دوچندان کرده و باعث می شود جذاب تر دیده شوید. برخی خانم ها برای دستیابی به این مهم ریمل های مختلفی را استفاده کرده و حتی گاهش موفق نبوده اند. ما در این مقاله به شما ترفندهای داشتن مژه های بلند و پرپشت بدون ریمل را آموزش می دهیم تا همیشه چشمانی زیبا و گیرا داشته باشید.
 
1. رنگ کردن مژه
یکی از بهترین ترفندهای داشتن مژه های بلند و پرپشت بدون ریمل رنگ کردن مژه ها می باشد. اما در این زمینه باید کاملا حرفه ای باشید وگرنه ممکن است باعث آسیب چشم و ریزش مژه شوید. اگر به طور طبیعی مژه‌ هایی روشن دارید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند آن‌ها را برای تان رنگ کند.. فراموش نکنید رنگ مژه با هر بار شستشو صورت، کم‌ رنگ تر می‌شود اما برای چند ماه دوام دارد.
 
2. اکستنشن مژه
اکستنشن یا کاشت مژه‌ روشی عالی برای داشتن مژه‌ های پرپشت بدون ریمل می باشد. البته بعد از انجام این عمل نیاز است تا روتین زیبایی ‌تان را کمی تغییر دهید برای مثال در هنگام شستشو صورت و استحمام باید ملایم بوده و بصورت مستقیم زیر دوش قرار نگیرید. البته بعد از اکستنشن نیز شما به جلسات ترمیمی نیاز خواهید داشت که باعث صرف وقت و هزینه‌ بیشتر برای شما می شود. اما اگر می‌خواهید همان لحظه که از خواب بیدار می‌شوید، صورت‌ تان آرایش شده به نظر برسد، این همان چیزی است که نیاز دارید.
 
3. سرم مژه
از دیگر ترفندهای داشتن مژه های بلند و پرپشت بدون ریمل استفاده از سرم مژه به طور مداوم می باشد. برای این کار شب ها قبل از خواب مقداری از ان را روی مژه های خود مالیده و بخوابید. این کار علاوه بر تقویت مژه باعث بلند و پرپشت شدن ان نیز خواهد شد.
 
4. ریمل رنگی
اگرچه این روش یک روش بدون ریمل محسوب نمی شود اما اجازه می‌دهد حداقل هر چند وقت یک بار از ریمل زدن خلاص شوید. این ریمل جدید با رنگ موقت، مژه‌ها را تیره ‌تر می‌کند. هرچه بیشتر استفاده کنید، مژه‌ها رنگ بیشتری می‌گیرند و پس از دو هفته شما مژه‌هایی تیره ‌تر دارید. این رنگ موقت پس از آخرین مصرف به آرامی پاک می‌شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :