ترفندهای تغییر سبک آرایش

تاریخ درج: 1398/08/12
اگرچه آرایش کردن یک هنر می باشد اما گاهی یکنواختی در آرایش باعث می شود تا احساس خستگی در چهره خود داشته باشید بنابراین با ترفندهای تغییر سبک آرایش می توانید چهره ای متفاوت و زیبا داشته باشید. 
 
1. خط چشم طلایی
یکی از ترفندهای تغییر سبک آرایش تغییر رنگ خط چشم از مشکی به طلایی است. برای این کار می توانید بعد از زیرسازی ویک سایه طبیعی برای زیباتر نشان دادن چشم ها از خط چشم طلایی استفاده کنید.
 
2. رژلب قرمز
یکی از سبک هایی که به تنهایی می تواند آرایش شما را دستخوش تغییر کرده وشما را متفاوت نشان دهد رژلب قرمز می باشد. برای آرایش مجلسی بهتر است ز نوع براق این رژلب و برای آرایش های ساده از یک لایه نازک رژلب قرمز مات استفاده کنید. برای اینکه رژلب بهتر روی لب های شما پخش شود بهتر است ابتدا از لب لایه برداری کرده و سپس از یک قلمو برای زدن آن استفاده کنید.
 
3. سایه شاین
برخلاف ترند سال 2019 که سایه های مات را برای آرایش چشم مناسب می دانند شما می توانید برای تغییر در سبک آرایش خود از سایه های شاین و پر زرق وبرق به رنگ های شامپاینی، بنفش، آبی سلطنتی و ... استفاده کنید تا چشم های جذاب و درخشان دیده شود. همچنین زدن ریمل را فراموش نکنید، یک لایه نازک از ریمل تعادل را در آرایش برقرار کرده و زیبایی شما را دو چندان می کند.
 
4. کاشت مژه
از دیگر ترفندهای تغییر سبک آرایش استفاده از روش کاشت یا اکستنشن مژه می باشد زیرا مؤه های بلند و حالت دار به تنهایی زیبایی چشم را چندین برابر می کند. سعی کنید از مژه ها تکی استفاده کنید زیرا ظاهری طبیعی را برای مژه و چشمان شما ایجاد می کند. اگر در گذاشتن مژه مهارت ندارید بهتر است از یک آرایشگر حرفه ای بخواهید در این زمینه شما را یاری کند.
 
5. لاک تیره
لاک شاید در آرایش شما تاثیری نداشته باشد اما با زیباتر کردن دستان شما باعث می شود یک تغییر بزرگ در استایل و آرایش خود تجربه کنید. لاک های تیره در این زمینه بهترین انتخاب بوده زیرا با ظاهری جذاب و کلاسیک باعث می شود دستان تان زیباتر از همیشه دیده شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :