ترفندهای افزایش ماندگاری کاشت مژه

تاریخ درج: 1398/08/29
اگر می خواهید بعد از کاشت زمان بیشتری از این زیبایی بر روی مژه های خود لذت ببرید بهتر است با ترفندهای افزایش ماندگاری کاشت مژه آشنا شوید. این ترفندها به شما کمک می کند به مدت طولانی تری از زیبایی مژه های خود بهره ببرید.
 
1. برس کردن مژه
یکی از ترفندهای افزایش ماندگاری کاشت مژه برس کردن آن هر روز و پس از برخاستن از خواب می باشد. این کار کمک می کند تا مژه ها حالت مرتبی داشته باشد. علاوه بر این باید دقت کنید که این کار رو بیش از حد انجام ندهید و حداکثر یک یا دوبار در روز این کار را انجام دهید.
 
2. تصحیح نحوه خواب
بعد از کاشت هرگز دمر نخوابید زیرا با اثر فشار نظم مژه ها بهم خورده و برس نمی شوند. در نتیجه تمامی مژه ها کنده می شوند بنابراین سعی کنید به پشت بخوابید تا آسیبی به مژه ها وارد نشود. 
 
3. خیس نکردن مژه
معمولا بعد از کاشت مژه به شما گفته می گویند که تا 24 ساعت اول مژه ها و چشم را نشویید و از خیس شدن مژه جلوگیری کنید. دلیل این موضوع است که چسب استفاده شده برای کاشت مژه به خوبی خشک شده و تارهای مژه سرجای خود فیکس و محکم شوند. بعد از گذشت 24 ساعت خیلی آرام چشم های خود را بشویید و بعد به آرامی با یک حوله نرم مژه ها رو خشک کنید تا از تجمع باکتری ها در اطراف چشم و مژه جلوگیری کنید. در هنگام استحمام نیز بهتر است سر و چشم خود را مستقیما زیر دوش آب قرار ندهید.
 
4. عدم استفاده از پاک کننده های روغنی
از دیگر ترفندهای افزایش ماندگاری کاشت مژه عدم استفاده از پاک کننده های آرایش چشم که پایه روغنی دارند است. روغن موجود در این محصولات می تواند خیلی راحت چسب به کار رفته در کاشت مژه رو از بین برده و باعث شود تا مژه های کاشت شده از روی مژه ها جدا شوند. 
 
5. عدم استفاده از خط چشم
هرگز بعد از کاشت از خط چشم استفاده نکنید شاید این موضوع برای افرادی که خط چشم دوست دارند کمی سخت باشد زیرا مالش دادن پلک برای پاک کردن خط چشم می تواند باعث ریزش مژه های کاشت شده شود. اما اگر  اما اگر به هر دلیلی دوست داشتید که خط چشم بکشید حتما به سراغ محصولاتی بروید که ضد آب نیستند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :