تاثیر رنگ مو بر رنگ چهره

تاریخ درج: 1398/08/11
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با تغییر رنگ مو، چهره تان نیز رنگ دیگری به خود گرفته و باعث می شود زیباتر دیده شوید. برای آنکه بدانید چه رنگ هایی زیبایی و جذابیت چهره شما را دوچندان می کند باید با تاثیر رنگ مو بر رنگ چهره آشنا باشید. با ما همراه باشید تا شما را از این ترفند آگاه کنیم.
 
- چهره خسته و بیحال
رنگ های گرم بهترین گزینه برای چهره خسته و بیحال می باشد تا چهره شما شاداب دیده شود. اگر پوست شما رو به قرمزی است بهتره از رنگ موهای سرد استفاده کرده و اگر پوست شما خنثی است یعنی رنگی بین  رنگ های سرد و گرم دارید می توانید از رنگ موهای ترکیبی استفاده کنید.
 
- پوست های سرخ  و سفید
برخی پوست ها هستند که از سفیدی زیاد به سرخی زده و همیشه قرمز گونه به نظر می رسند. بهترین رنگ مو برای این افراد رنگ موهای قهوه ای ، طلایی ، شرابی ، مشکی و قهوه ای روشن بوده که این تن رنگ ها مناسب چهره آنها می باشد.
 
- پوست های سبزه
برای پوست های سبزه می توان از انواع رنگ مو با رنگ بلوند تیره یا بلوند متوسط ، قهوه ای تیره ، بلوند عسلی ، کاراملی و قهوه ای مایل به طلایی استفاده کنند که کاملا مناسب رنگ پوست ان ها می باشد.
 
- پوست های تیره 
افرادی با رنگ پوست تیره باید از رنگ موهای چند درجه روشن تر از رنگ موهای خود استفاده کنند. تاثیر رنگ مو بر رنگ چهره این افراد باعث روشن تر دیده شدن پوست آنها شده و این مناسب ترین انتخاب رنگ مو برای پوست های تیره است البته هر تن رنگ که از تن رنگ موی طبیعی خودشون روشن تر باشد.
 
- چشم رنگی ها
رنگ موهای گرم مانند طلایی، قرمز، قهوه ای، قرمز، نارنجی و کاراملی بهترین گزینه برای چشم رنگی هاست. این رنگ موها برای افراد چشم رنگی بسیار مناسب است و باعث می شود چهره ی آن ها زیباتر و جذاب تر به نظر برسد.همچنین شما می توانید از هایلایت های مختلف در این تم رنگی استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :