بوتاکس طبیعی با زیتون

تاریخ درج: 1398/06/05
اگر تصمیم به انجام بوتاکس گرفته اید بهتر است دست نگه دارید شما می توانید بوتاکس طبیعی با زیتون را امتحان کرده  و تاثیرات شگفت انگیز آن را ببینید. این روش بسیار آسان بوده و نیاز به مواد بسیاری ندارد. با ما همراه باشید.
 
- همه چیز درباره زیتون
زیتون گیاه نواحی گرم و نیمه گرم می‌باشد که برخی آن  را متعلق به سوریه و جنوب ترکیه می دانند. اکنون این میوه در دامنه‌های غربی هیمالیا در شرق تا سواحل اقیانوس اطلس در مغرب و در دو طرف دریای مدیترانه نیز کاشته می‌شود. علاوه بر این نواحی در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و استرالیا نیز این محصول را کاشته و مورد استفاده قرار می‌دهند.
میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی بین 15 الی 35 درصد بوده اما با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک یعنی اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 9 و ویتامین E است. این میوه پرخاصیت در بین افرادی که با طب سوزنی آشنایی دارند می تواند علاوه بر مصرف خوراکی به طور موضعی نیز بسیار موثر واقع شود.
 
- نحوه ساخت بوتاکس زیتون
برای بوتاکس خانگی با زیتون کافی است هسته چند عدد زیتون تازه را در آورده و آنها را خوب بکوبید تا له شود. سپس خمیر بدست آمده را روی خطوط چین و چروک صورت خود قرار دهید. این خطوط شامل بین ابرو، دو طرف دهان و گاهی خطوط عمیق اطراف چشم ها هستند. اجازه دهید این ماسک را به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی پوست شما بماند. برای نتیجه گیری بهتر باید به حالت خوابیده و آرام بمانید تا خوب جذب پوستتان شود. می توانید زیتون های بدون هسته را درشت نیز رنده کنید و روی خطوط بخوابانید.
این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا در عمیق تر نشدن چروک ها و تا حدودی پر کردن خطوط به طور طبیعی به پوستتان کمک کرده باشید.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :