بهترین نکات آرایش زمستانی برای پوست درخشان

تاریخ درج: 1398/10/08
اگرچه پوست خشک و تحریک شده در زمستان یک هنجار محسوب می شود اما هنوز هم زیبا به نظر می رسد. استفاده از بهترین نکات آرایش زمستانی برای پوست درخشان با توجه به مهارت هنرمندان حرفه ای آرایش باعث می شود تا در اعماق زمستان مانند یک فرشته درخشان ظاهر شوید.
 
1. عدم استفاده از مرطوب کننده 
از نظر آرایشی استفاده از مرطوب کننده نکته ای برای مراقبت از پوست محسوب می شود اما در واقع بهترین راه برای رسیدن به یک چهره شاداب و براق این است که از هایلایتر به جای مرطوب کننده استفاده کنید. برای تقویت درخشش طبیعی پوست بهتر است برای ماساژ  بیشتر وقت بگذارید و گردن خود را فراموش نکنید.
 
2. زمان رطوبت رسانی به پوست
هیدراتاسیون پوست کاملا مهم است ، اما وقتی پوست شما بعد از حمام مرطوب است ، بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده است. این زمان بهینه است تا به پوست تازه بخار شده و شسته شده خود آبرسان مورد نیاز خود را برسانید. محصولاتی دارای ویتامین C و E برای درخشندگی بیشتر پوست مفیدتر می باشد.
 
3. عدم استفاده از لوازم آرایش پودری
استفاده از لوازم آرایش پودری باعث می شود پوست ترک خورده و لکه دار شود. در عوض ، از کرم مرطوب کننده CC که یک سایه گرمتر از رنگ پوست شما است استفاده کنید. برخی از این محصولات دارای یک رنگدانه انعکاسی ظریف در آن است. یکی دیگر از گزینه های عالی حاوی محافظت از آفتاب است ، ضد آفتاب است. 
 
4- استفاده از پرایمر
به جای یک لوازم آرایشی مات سنتی، از یک پرایمر درخشان استفاده کنید. درخشش ظریف در آغاز به شما کمک می کند تا جلوه زیبایی درخشان از درون داشته باشد. با وجود وزش باد در زمستان ، نگرانی های اضافی دیگر از بین می رود. به علاوه پرایمر از لایه دیگری آبرسانی اضافه کنید. 
 
5- استفاده از پایه کرمی
تنها چیزی که از پوسته شدن بدتر به  نظر می رسد این است که پوسته شما را برجسته دیده شود. یک بیس با پایه کرمی باعث می شود پوست صاف و یکدست شود. این کرم ها برای پوست های خشک و تشنه ساخته شده است و در مقابل یک فرمول مات به آن می بخشد. اگر پایه و اساس خود را خیلی آبکی نمی پسندید ، می توانید آن را با یک پودر فیکس و خشک کنید تا در قسمت های منطقه T براق شود.
 
6. استفاده از هایلایتر مایع
یکی از بهترین نکات آرایش زمستانی برای پوست درخشان، استفاده از هایلایت مایع با یک اسفنج مرطوب کننده می باشد که بدون درخشش بالقوه باعث افزایش درخشش می شود. 
 
7. استفاده از  اسپری آبرسان
اگر پوست شما در طول روز خشک می شود یا آرایش شما دچار ترک می شود بهتر است از  یک هیدراتاسیون اسپری استفاده کنید. بدین ترتیب صورت خود را با یک آب اسپری کنید تا به آرایش و تنظیم کمی رطوبت اضافی کمک کند. هر یک از این ماسک های صورت نیز این کار را انجام می دهند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :