بهترین مدل ریش و سبیل بر اساس فرم صورت

تاریخ درج: 1398/07/22
ریش و سبیل از جمله محاسنی است که باعث می شود چهره مردان جذاب تر دیده شود. بسیاری از مردان با بهترین مدل ریش و سبیل بر اساس فرم صورت آشنا نبوده و مدل هایی را انتخاب می کنند که از زیبایی چهره آنان می کاهد.با ما همراه باشید.
 
1. صورت کشیده
یکی از بهترین مدل های ریش و سبیل برای صورت های کشیده ریش پروفسوری انکارد شده می باشد. این مدل ریش باعث می شود توجه از خطوط و فکر برداشته و صورت شما گرد بنظر برسد.
 
2. صورت گرد
برای صورت های گرد بهتر است تمرکز بر روی صورت و چانه باشد. گذاشتن ریش زیر لب و درست بالای چانه و یا یک خط و مشخص در اطراف فک و گونه به بهتر مشخص نشان دادن گونه کمک کرده و باعث می شوند صورت باریک تر بنظر برسد.
 
3. صورت مثلثی
در این مدل صورت خط رویش مو به نسبت فک و گونه پهن تر می باشد به همین دلیل برای ایجاد تعادل در بالا و پایین صورت، قسمت پایینی ریش که دقیقا زیر استخوان گونه قرار داشته باید اصلاح شود و زیرا ریش کامل باعث می شود چانه شما باریک تر دیده شود. مدل لنگری و دورتادور صورت همراه با سبیل و گذاشتن ریش روی جانه بدون سبیل بهترین مدل برای این افراد می باشد.
 
4. صورت مربعی
بهترین مدل ریش و سبیل بر اساس فرم صورت های مربعی عدم گذاشتن ریش کامل می باشد. ریش کوتاه با خط ریش تمیز و واضح و ریش های بهم ریخته باعث تعادل بخشیدن به فک می شود.
 
5. صورت مستطیلی
ریش کوتاه و مرتب بهترین مدل برای صورت های مستطیلی می باشد زیرا صورت شما به اندازه کافی دارای خطوط واضح می باشد بنابراین نیاز است این خطوط را کمی محو کنید.
 
6. صورت الماسی
یکی از بهترین مدل های صورت که تقریبا همه مدل ریش به آنان می آید صورت های الماسی است. زیرا اینگونه صورت ها در تمامی زاوایا دارای تعادل بوده و گذاشتن ریش ای مختلف این تعادل را بر هم نمیزند. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :