بهترین محصولات مراقبت از پوست مردانه

تاریخ درج: 1398/10/26
در مورد محصولات مراقبت از پوست مردانه ما مواد طبیعی را ترجیح می دهیم زیرا تاثیر این محصولات بر سلامت پوست بسیار زیاد بوده و باعث جوانی و شادابی پوست می شود. اما این بدان معنا نیست که شما فقط باید محصولاتی را خریداری کنید که شامل مواد طبیعی و گیاهی باشند.
 
- شستشوی صورت با پاک کننده ها
برای شستشوی صورت مواد مختلفی وجود دارد که بسته به نوع پوست شما متفاوت می باشد. در مورد شستشو و تمیز کننده های صورت دقت کنید که حاوی آلوئه ورا، اسید سالیسیلیک (  لایه بردار و مرطوب کننده) ، اسید گلیکولیک ، آلانتوئین (مناسب برای پوست حساس) ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و ... باشد. شستشوی روزانه صورت باعث پاک شدن آلودگی از روی پوست و نفس کشیدن آن می شود.
 
- مرطوب کننده صورت
یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست مردانه کرم مرطوب کننده می باشد. رتینول ، یک ماده رایج موجود در محصولات مراقبت از پوست و ماده مهمی برای مرطوب کننده های صورت است ، زیرا به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده عمل می کند و باعث کاهش سلول های مرده پوستی که منافذ آن را مسدود می کند، می شود. همچنین به دنبال مرطوب کننده هایی باشید که دارای آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین های A و C ، چای سبز ، انار و غیره باشند. اسیدهای آلفا هیدروکسی که به طور طبیعی در بسیاری از محصولات میوه موجود هستند نیز به پاک کردن سلول های مرده ضمن صاف کردن پوست کمک می کنند.
 
- شستشوی آکنه
دو ماده مهم بنزوئیل پراکسید و اسید سالیسیلیک در شستشوی آکنه موثر است. بنزوئیل پراکسید باکتری هایی که باعث آکنه می شوند را از بین می برد و روغن اضافی و سلول های مرده پوستی که ممکن است منافذ را مسدود کند ، از بین می برد. یکی دیگر از ترکیبات شایع آکنه آلفا هیدروکسی اسید است که عملکردی مشابه با اسید سالیسیلیک دارید. بنابراین برای رهایی از آکنه صورت از محصولاتی حاوی این مواد استفاده کنید.
 
- کرم ضد پیری
از دیگر محصولات مراقبت از پوست مردانه کرم های ضد پیری هستند که شامل دی متیل اتانول آمین و متیل سولفونیل متان هستند که کاملا طبیعی بوده و شیمیایی نیستند. DMAE مانع از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در پوست می شود ، در حالی که MSM به سلول های پوست کمک می کند تا جذب کنندگی بیشتری داشته باشند. سایر مواد اصلی در کرم های ضد پیری ، رتینول ، اسید هیالورونیک ، اسید گلیکولیک ، آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین B3 ، C و E و غیره هستند. کرم هایی با کوآنزیم Q10 برای کاهش چین و چروک اطراف چشم مفید هستند.
 
- لایه بردارها
بسیاری از مواد لایه بردار با کیفیت شامل مواد طبیعی مانند پومیس ، آرد ذرت ، پودر پوسته گردو ، کافئین و جو دوسر هستند. لایه بردارهای پوستی همچنین حاوی دانه های برجسته شکری مانند برای شستشو هستند که سلول های مرده پوست را از بین می برند و اندازه آن از فوق العاده ریز تا درشت می باشد.  دقت کنید میکروبیدهای ساخته شده از پلاستیک پلی اتیلن را انتخاب نکنید. آنها با زیست سازگار نبوده و باعث آسیب پوست می شوند.
 
- بالم لب
برای داشتن لبانی صاف و زیبا بالم لب را فراموش نکنید. این محصول بی رنگ که معمولا حاوی موم زنبور عسل ، کره شی ، روغن های ضروری و کره کاکائو می باشد یکی از لوازم ضروری برای آقایان است که از آسیب لب در برابر عوامل خارجی محافظت میکند.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :