بهترین لنزهای عکاسی محصول

تاریخ درج: 1398/10/23
اگر می خواهید بهترین لنزهای عکاسی محصول را بشناسید با ما همراه باشید و بهتر است بدانید تحمل هزینه برای این امر برای عکاسان با سبک عکسبرداری غیر معمول ارتباط مستقیم داشته و باعث می شود عکس های خارق العاده با توجه به  سبک عکاسی بگیرند. 
 
- اهمیت انتخاب لنز عکاسی
هنگام انتخاب لنز عکاسی محصول ، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید زیرا اینجا چیزی است بدون صرف هزینه بالا می توانید بهترین لنزهای فوکوس در جهان داشته باشید و این کار بسیار خوب است. به طور مثال در عکاسی محصول تمرکز شما بر روی محصول بوده و  یا می توانید به صورت دستی تمرکز خود را انجام می دهید.
 
- کیفیت تصویر
اول و مهمترین چیز که در یک لنز به آن احتیاج دارید این است که تصاویر تیز و شارپ را به شما منتقل کند. مشتری های تجاری وقتی صحبت از کیفیت تصویر می شود بسیار سخت گیر بوده بنابراین مطمئن شوید که تصاویر شما از گوشه و کنار تیز و براق است. همچنین باید لنزهایی با حداقل انحراف کرومیک را انتخاب کنید. عدم تغییر کرومی باعث می شود تصاویر شما کاملا بد به نظر برسند. بنابراین شما باید هدف خود را تا حد ممکن کاهش دهید.
 
- فاصله کانونی
بهترین فاصله کانونی برای عکاسی از محصولات بیشتر در منطقه 80 تا 200 میلی متر است. این یک ظاهر فشرده شده زیبا را به عکس های شما می دهد و از هرگونه تحریف در زاویه دید گسترده جلوگیری می کند. با این وجود ، می توانید از لنزهای کمی کوتاهتر در فاصله کانونی استاندارد 50 میلی متر استفاده کنید و اگر می خواهید ظاهری منحصر به فرد تر ایجاد کنید ، و فکر می کنید تجربه سرگرم کننده ای داشته باشید ، می توانید لنزهایی با زاویه دید عریض را نیز امتحان کنید.
 
- قابلیت فوکوس
تمام لنزها حداقل فاصله فوکوس دارند. پس از این نکته ، آنها نمی توانند به هم نزدیک تر باشند و قابلیت بزرگنمایی لنزها از بین می رود. اگر نمی خواهید از محصولات بزرگ (مثلا مایکروویو) عکاسی کنید ، به قابلیت بزرگنمایی جدی نیاز ندارید. اما اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید از اشیاء کوچکتر ، مانند جواهرات یا خرده فروشی های کوچک عکاسی کنید ، نیاز به سرمایه گذاری در لنزهای کلان جدی دارید که به شما تمرکز 1: 1 می دهد. (تمرکز 1: 1 به شما امکان می دهد که محصول را بزرگنمایی کنید تا در زندگی واقعی به اندازه سنسور بزرگ باشد.) بنابراین مطمئن شوید که از قابلیت های تمرکز نزدیک متناسب با نیازهای شما برخوردار هستید.
 
- لنز سیگما Sigma 
سری لنزهای ART سیگما به دلیل اپتیک باورنکردنی شناخته شده است و Sigma 25-105mm f / 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این لنز کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد ، به خصوص در انتهای وسیع تر. با رسیدن به 105 میلی متر ، وضوح کاهش می یابد ، اما با کاهش به f / 5.6 یا f / 8. اما هندلینگ خوب است، حلقه فوکوس دستی یکنواخت کار می کند. در فوکوس کردن این لنز مشکلی نخواهید داشت.
 
- کانون 180 میلی متر f / 3.5L کانن
یکی از بهترین لنزهای عکاسی محصول لنزهای ماکرو کانن است. کانن 180 میلی متر f / 3.5L یک لنز کاملا  تیز است و در سراسر صفحه ، گسترده و باز است. در حقیقت ، این لنز برخی از بهترین کیفیت تصویر Canon را ارائه می دهد ، و شما هرگز نگران وضوح تصویر نخواهید شد. همچنین هندلینگ قوی است و با یک حلقه فوکوس دستی بزرگ که می توانید به راحتی با آن کار کنید. متاسفانه ، این لنز دارای برچسب قیمت سنگینی است. اما اگر شما نوع یک عکاس حرفه ای جدی هستید که برای عکاسی از محصول نیاز به یک لنز ماکرو طولانی و اختصاصی دارید ، پس ارزش آن را خواهید داشت.
 
- نیکون 50 میلی متر f / 1.8G
لنز 180 میلی متر Canon یکی دیگر از گزینه های ماکرو است که برای عکاسی از محصولات ایده آل است. این لنز کوچک ، سریع و ارزان است. به عبارت دیگر ، این یک گزینه مناسب برای عکاس است که می خواهد بدون اینکه هزینه زیادی از تغییر در میکرو داشته باشد عکاسی از محصول را شروع کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، 50 میلی متر برای عکاسی از محصولات کوتاه است. اما این کار هنوز هم انجام می شود و به شما اطمینان می دهد که می توانید تصاویر را بدون تحریف از زاویه دید عریض دریافت کنید. تصاویر بسیار تیز هستند ، به خصوص هنگامی که برای افزایش عمق میدان کمی متوقف شده است. در حالی که لنز کمی پلاستیکی است ، کار با آن هنوز هم مناسب است.
 
 
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :