بهترین سن برای بوتاکس

تاریخ درج: 1398/06/11
بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین راه با افزایش سن و برای جلوگیری از چین و چروک پوست استفاده از بوتاکس می باشد. اما هنوز هم کسی نمی تواند بگوید بهترین سن برای بوتاکس چه سنی است. با ما همراه باشید تا شما را با این مقوله بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید زمان تقریبی بوتاکس را مشخص کنید.
 
- بوتاکس چیست ؟
سم بوتولینوم که به بوتاکس معروف است برای از بین بردن چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این سم بصورت موضعی در نواحی دارای چین و چروک تزریق شده تا با از بین بردن چروک های ریز، از بوجود آمدن چروک های عمقی جلوگیری کند. 
 
- زمان مناسب بوتاکس
به طور خلاصه بهترین سن برای بوتاکس از سن 30 سالگی است. زیرا چروک ها بعد از مدتی عمیق می شوند بنابریان باید قبل از این اتفاق، نسبت به درمان آن اقدام کنید. برای از بین بردن چروک ها نیاز است هر 6 ماه یک بار و نهایت سالی یکبار این اقدام رادیکالی را انجام دهید تا پوستی جوان و شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید.
 
- نواحی مناسب برای بوتاکس
پس از تعیین بهترین سن برای بوتاکس باید نواحی بوتاکس را نیز بدانید. میان دو ابرو، پیشانی، گونه، اطراف لب و چشم بهترین نواحی برای انجام بوتاکس هستند زیرا زودتر دچار چین و چروک می شوند. بوتاکس هیچ گونه عارضه ای ندارد بخصوص اگر در کلینیک های معتبر و زیر نظر متخصصان پوست انجام شود. اگر پس از بوتاکس دچار کبودی های کوچک شدید نگران نباشید زیرا این کبودی ها ناشی از تزریق سوزن بوده و بزودی رفع می شود.
 
- روش های جایگزین
اگرچه بوتاکس کردن یک روش محبوب و مطمئن در بین مردن به شما می رود اما برخی از افراد به دنبال روش های جایگزین دیگری هستند. مزوتراپی، PRP و روش های مراقبت از پوست از دیگر روش های جایگزین هستند. مزوتراپی بیشتر جنبه محافظتی داشته و PRP درمانی است اما روش های مراقبت از پوست، سلول های مرده را از روی پوست جمع کرده و اجازه نفس کشیدن به پوست را می دهد. قبل از انتخاب هر یک از روش های بالا بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید تا دریابید کدام روش برای شما مناسب تر است.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :