اهمیت رنگ لاک در موقعیت های مختلف

تاریخ درج: 1398/08/01
لاک یکی از آیتم های آرایشی است که باعث می شود زیبایی دستان شما دوچندان شود. اما گاهی عدم توجه به رنگ و قرار گیری در یک موقعیت نامناسب از زیبایی ناخن ها می کاهد. ما در این مقاله همراه شما هستیم تا شما را با اهمیت رنگ لاک در موقعیت های مختلف آشنا کرده تا در هر زمان و مکانی بروز و زیبا باشید.
  
- قرمز: 
این رنگ جزء محبوب ترین رنگ ها از دوران گذشته بوده است به همین دلیل رنگی کلاسیک است و هم چنان هم جایگاه خاصی بین رنگ ها دارد.از این رنگ به جز در مراسم عزا می توانید در تمامی موقعیت ها استفاده کرده و لز درخشش این رنگ روی دستان خود لذت ببرید.
 
- مسی : 
مسی که در واقع یک تم از رنگ قهوه ای با رگه های طلایی است. می توانید از این رنگ بروز و شیک در استایل های زمستانی خود بهره برده و دستان خود را گرم و گیرا نشان دهید. 
 
- خنثی:
دسته بندی رنگ های خنثی بسیار کامل بوده و شامل رنگ های خاکستری، سرمه ای، قهوه ای و ... می شود. از این دسته رنگ ها می توان در هر موقعیتی استفاده کرد زیرا به راحتی با استایل شما ست شده و جلب توجه نمی کند.  
  
- گلبهی:
گلبهی یک رنگ شاد و بهاری است که با آمدن تابستان و استفاده از صندل به جای کفش، حتما از این رنگ بر روی ناخن های پا استفاده نمایید. همچنین این رنگ لاک روی دستان نیز زیبایی خیره کننده ای به دستان شما می بخشد.
 
- سفید :
 سید از جمله رنگ هایی است که قبل از زدن آن باید به تم رنگی پوست خود توجه کنید زیرا ممکن دستان شما را تیره تر نشان دهد. این رنگ معمولا برای عروس ها مناسب می باشد اما اگر قصد زدن لاک سفید را دارید بهتر است ناخن های تان را کوتاه کنید.
 
- صورتی :
 صورتی یک تم رنگی متنوع و گسترده دارد که هر یک از انها طرفداران مختص به خود را دارد. این رنگ جز رنگ های پر طرفدار است و اکثرا روی ناخن خانم ها دیده می شود. به خصوص صورتی پاستلی که یک گزینه مناسب برای محل کار می باشد.
 
- زرد:
زرد یک رنگ جذاب و چشمگیر از تم رنگ طلایی می باشد که استفاده از آن بر روی ناخن کمی جسارت می خواهد. این رنگ مناسب استفاده در محیط های رسمی نیست. بنابراین در هنگام استفاده از این رنگ علاوه بر موقعیت بهتر است استایل خود را نیز در نظر بگیرید. همچنین این رنگ یک گزینه مناسب در فصل پاییز بوده زیرا تداعی کننده این فصل می باشد.
 
- آبی :
 طیف رنگی آبی بسیار زیبا و شکیل بوده و باعث القای آرامش در دیگران می شود. شما می توانید از  این رنگ برای محیط های اداری و رسمی استفاده کنید. 
 
- بادمجانی:
 بادمجانی یکی از رنگ های خانواده بنفش می باشد که بسیار لوکس و سلطنتی بوده و زیبایی بی نظیری به دستان شما می بخشد. شما می توانید از این در هز زمان و مکانی به خصوص برای عیدها و  مهمانی های شبانه استفاده کنید.
 
- برق ناخن:
در انتها اگر نمی توانید به هر دلیلی از لاک استفاده کنید از برق ناخن برای جلا بخشیدن به ناخن ها بهره ببرید. برق ناخن باعث درخشش دستان شما شده و بسیار زیبا و ساده می باشد.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :