انواع ماسک صورت مناسب آرایش روزانه

تاریخ درج: 1398/08/11
آرایش روزانه و مداوم باعث خستگی و پیری زودرس پوست شده و نیاز است هر چند وقت یک بار پوست ریکاوری شود. برای این امر انواع ماسک صورت مناسب آرایش روزانه  وجود دارند که می توان آنها را به طور طبیعی در خانه تهیه کرد و شادابی و تازگی را به پوست بازگرداند.
 
1. ماسک انبه
یکی از انواع ماسک صورت مناسب آرایش روزانه انبه می باشد. این میوه به دلیل داشتن ویتامین های گوناگون در آن برای هر نوع پوستی مناسب بوده و باعث رطوبت رسانی و ترمیم آسیب های پوستی می گردد. برای تهیه این ماسک کافی است 1 عدد انبه رسیده را با 7-8 عدد بادام خام آسیاب شده و 2 قاشق چایخوری پودر جو ترکیب کنید. همچنین می توانید به ماسک خود مقداری شیر برای چسبندگی بیشتر اضافه کنید.ماسک را به صورت خود بمالید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بر روی صورت شما مانده سپس با آب سرد آن را بشویید.
 
2.ماسک آب معدنی
 آب معدنی حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی بوده که به شاداب شدن پوست بسیار کمک کرده و در درمان سلولیت، آکنه، پاک کردن و تثبیت آرایش تاثیر بسیار  زیادی دارد. با استفاده از یک پنبه آب معدنی را بر روی پوست تمیز خود به آرامی بمالید.
 
3. ماسک موز
یکی دیگر از انواع ماسک صورت مناسب آرایش روزانه موز می باشد. موز سرشار از ویتامین های  A و C بوده و یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش است. برای این کار فقط کافی است یک موز را درون ظرفی له کنید و سپس آن را به پوست تمیز خود بمالید.سپس از بعد از 15-10 دقیقه پوست خود را با آب خنک بشویید.
 
4. ماسک نعنا
نعنا باعث آرامش و شادابی پوست شما می شود.۲ قاشق غذا خوری نعنا خشک یا 8-7 برگ نعنا تازه را درون یک لیوان آب داغ بریزید و پس از 25-20 دقیقه در آن را بردارید .از این تونر می توانید هر روز استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :