انواع لیفت شقیقه

تاریخ درج: 1398/10/17
یکی از جدیدترین تکنیک های زیبایی برای بالا کشیدن قسمت انتهایی ابرو و اطراف چشم لیفت شقیقه می باشد. این عمل به روش های مختلفی انجام می شود که شما می توانید با آشنایی با انواع لیفت شقیقه علاوه بر بالا کشیدن پلک و ابرو، پیشانی صاف و بدون چین و چروک داشته باشید.
 
- عمل لیفت شقیقه
عمل لیفت شقیقه یک عمل زیبایی غیر تهاجمی است که با بی حسی موضعی انجام می شود. پس از بی حسی برش هایی در ناحیه پیشانی و در محل رویش مو ایجاد می شود که از طریق آن می توانید علاوه بر افتادگی پلک، فرم ابرو خود را اصلاح کرده و آن را به سمت بالا هدایت کنید. پس از عمل برش ها از بین رفته و هیچ گونه جای اسکاری بر روی پوست بر جای نخواهد گذاشت همچنین عمل لیفت شقیقه به نسبت لیفت ابرو بسیار سریع تر و کم عارضه تر می باشد.
 
- لیفت شقیقه با بوتاکس
لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس از طریق اختلال در سیگنال های عصبی در عضلات تمپل یا شقیقه صورت باعث ضعف موقت ماهیچه ها و عدم انقباض ناحیه تحت درمان می شود. این عمل همچنین باعث صاف شدن و از بین بردن چین و چروک های ناشی از انقباضات عضلات می شود. علاوه بر این با پر کردن این نواحی باعث لیفت و بالا رفتن پلک می شود. لیفت شقیقه با بوتاکس فقط چند دقیقه طول کشیده و تنها مقدار کمی از بوتاکس به عضلات پیشانی تزریق می شود که وظیفه کشیدن ابروها را به سمت پایین دارند. برای ثبیت این وضعیت باید هر 3 الی 4 ماه این عمل را تکرار کنید تا صورت دوباره دچار افتادگی نشود. 
 
- لیفت شقیقه با نخ
عمل لیفت شقیقه با نخ نیز غیر تهاجمی بوده و با بی حسی موضعی انجام می شود. نخ مورد استفاده در این روش توسط بدن جذب شده و هیچ گونه آسیبی را به دنبال نخواهد داشت. برای انجام این عمل و پس از بی حسی کامل، نخ توسط یک سوزن بسیار نازک در لایه های زیرین پوست در راستای مشخص شده تعبیه شده و باعث ایجاد کلاژن و الاستین در اطراف نخ شده و پس از طی گذشت زمان اندکی در حدود 2 الی 4 ماه پوستی صاف و بدون چین و چروک خواهید داشت. برای لیفت شقیقه با این روش این نخ ها در قسمت بالایی شقیقه و در قسمت رویش مو قرار می گیرد و باعث کشیده شدن پلک و ابرو به سمت بالا و لیفت پوست می شود. 
 
- لیفت شقیقه با اندوتاین
اندوتاین سیستمی است که از ایمپلنت های قابل جذب فوق العاده نرم برای نگه داشتن بافت های نرم استفاده می کند. اندوتاین ها بافت را فیکس کرده و حتی پس از جذب کامل ایمپلنت نیز در همان حالت باقی می مانند. برای انجام این عمل برش های ریزی در پوست ایجاد می شود که به وسیله آن ایمپلنت ها، اتصال بافت را در موقعیت جدید تضمین می کند. علاوه بر این، بافت را قادر می سازد تا حالت خود را به راحتی تغییر داده تا به موقعیت دلخواه برسد. این روش یکی از موثرترین روش های جراحی برای درمان افتادگی پلک و ابرو یا به لیفت شقیقه می باشد. علاوه بر این در لیفت شقیقه با اندوتاین بیمار نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و معمولا بین 1 تا 2 ساعت طول می کشد و در کلینیک زیبایی یا مرکز جراحی به صورت سرپایی تحت آرام بخش داخل وریدی انجام می شود.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :