انواع خط چشم

تاریخ درج: 1398/10/14
از آنجا که فرم چشم هر فردی با فرد دیگر متفاوت می باشد بنابراین بهتر است در هنگام کشیدن خط چشم قبل از هر چیز فرم چشم خود را در نظر بگیرید. خوشبختانه مدل های مختلف خط چشم برای شما وجود دارد که به وسیله آن می توانید چشمان خود را زیبا و جذاب نشان دهید.  
 
1. خط چشم مایع
نخستین و معروفترین انواع خط چشم در دنیای آرایش، خط چشم مایع است که نیاز به یک دست ثابت و اعصاب فولادی دارد تا کاملا آن را به دور چشم شما بکشاند. این نوع از چشم بهترین گزینه برای افرادی است که دارای چهره های بکر هستند و همچنین باعث می شود بهتر و زیباتر به نظر برسید. 
 
2. ژل خط چشم
خط چشم ژلی دارای قوام مومی شکل است که از یک برس چشم یا نوک q استفاده می کند. هر زمان که بخواهید اطمینان حاصل کنید که خط چشم شما ضد آب است و از بین می رود ، باید از خط چشم ژل / کرم استفاده کنید. وقتی می خواهید کنترل بیشتری روی خط چشم خود داشته باشید و یا به یک خط دقیق تر احتیاج دارید بهتر است از این نوع خط چشم استفاده کنید. ژل خط چشم ژل نه تنها در آب نمی ریزد بلکه جلوه زیبایی نیز دارد.
 
3. خط چشم مدادی
ویژگی اصلی این خط چشم، خامه ای بودن این محصول است. این مداد با مداد معمولی مشکی فرق می کند و می توان از آن برای ایجاد چشمان دودی استفاده کرد. اگر فقط می خواهید با استفاده از فقط خط چشم ، یک خط دودی در چشم ایجاد کنید، خط چشم مدادی یک گزینه ایده آل است.
 
- نکات مهم در انتخاب خط چشم
اولین نکته در انتخاب انواع خط چشم توجه به نوع پوست تان می باشد. اگر پوست شما خشک یا نرمالی دارید، خط چشم تمایل به ماندن و ریختن کمتر دارد. اما اگر پوست شما روغنی یا چرب است خط چشم در طی چند ساعت دچار لغزش می شود اما خبر خوب این است که بسیاری از این افراد نسبت به محصولات حساسیت کمتری دارند و همچنین خطوط و چین و چروک های کمتری نیز خواهند داشت. این افراد بهتر است خط چشم مورد علاقه خود را اعمال کرده و سپس کمی از پودر سایه چشم را با استفاده از روش خط چشم ترکیب کنید. بهتر است سایه چشم کمی سبک تر از آستر شما باشد تا به چشم جلوه ای دودی ببخشد. 
بعضی از عیوب را می توان با پایه و کانسیلر پوشانده کرد اما برخی از لکه های پوستی مانند آکنه را با استفاده از آرایش زیادی می توان بدتر کرد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دارای یک پوست خوب و سالم و پوستی مناسب هستید ، به نظر می رسد خط چشم گربه ای یک مدل عالی برای شما باشد.
در حالی که آرایش چشم می تواند یک نقطه کانونی ایجاد کند و توجه را از لکه های پوستی به خود جلب کند و ظاهر شما را لطیف تر نشان داده به طوری که شما به خوبی این توجه را حس خواهید کرد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :