اشتباهات آرایشی در پیرتر نشان دادن صورت

تاریخ درج: 1398/08/13
آرایش یکی از عواملی است که به راحتی می تواند چهره شما را تغییر داده و باعث شود زیبارت به ظر برسید اما تنها یک اشتباه آرایشی کافی است تا باعث شود شما نتیجه عکس از آرایش گرفته و پیر، خسته و ناخوشایند به نظر برسید. ما در این مقاله همراه شما هستیم تا شما را با اشتباهات آرایشی در پیرتر نشان دادن صورت آشنا کرده تا همیشه زیبا، جوان و شاداب دیده شوید.
 
1. عدم استفاده درست از کرم پودر
یکی از اشتباهات آرایشی در پیرتر نشان دادن صورت عدم استفاده درست از کرم پودر می باشد. زیرا این آیتمآرایشی یک بیس برای صورت محسوب شده که در صورت استفاده از نوع پودری و مات آن باعث می شود خطوط چین و چروک صورت، بیشتر و پررنگ تر دیده شده و در نتیجه آن سن را بیشتر نشان می دهد. به همین بهتر است از یک کرم پودر مرطوب، سبک و با پوشش دهی بالا به صورت یک لایه نازک روی پوست استفاده کرده تا آرایشی جذاب و بی نقص داشته باشید.
 
2. رنگ نامناسب کانسیلر
کانسیلر یکیاز بهترین لوازم آرایشی برای محو کردن تیرگی و سیاهی دور چشم می باشد اما انتخاب یک رنگ نامناسب می تواند مزایا و ویژگی های این محصول را زیر سوال ببرد. بنابراین انتخاب رنگ آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین رنگ برای کانسیلر یک درجه روش تر از پوست می باشد و چون به صورت ترکیبی با کرم پودر استفاده می شود باید قرابت رنگی داشته تا آرایش را طبیعی و زیبا نشان دهد.
 
3. رژگونه بیش از اندازه
از دیگر اشتباهات آرایشی در پیرتر نشان دادن صورت استفاده بیش از حد از رژگونه می باشد. این عمل باعث می شود رنگ گونه ها غیر طبیعی و ناخوشایند به نظر برسد. بنابراین استفاده از رژگونه باید به صورت طبیعی و معمولی در طول استخوان گونه تا سیب گونه ادامه داشته باشد.
 
4. کشیدن خط لب خارج از خطوط لب
این مدل کشیدن خط لب گرچه در گذشته یک ترند محسوب می شد اما امروزه کاملا منسوخ شده است. بنابراین بهتر است دز هنگام کشیدن خط لب اولا از یک رنگ مناسب و متناسب با رنگ لب استفاده و دوما آن را درست روی خط لب بکشید تا علائم پیری در صورت را کاهش دهید.
 
5. اجتناب از سایه های شاین و بولد
دوری از رنگ های شاین و بولد به معنی عدم استفاده از رنگ های شاد و براق نیست اما استفاده از این رنگ ها باعث می شود بچه سال به نظر برسید که این مسئله چندان خوشایند نمی باشد. بنابراین بهتر است از رنگ های قهوه ای، دودی، مشکی و یا آبی نفتی استفاده و از رنگ های شاد و براق برای کشیدن خط چشم بهره بگیرید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :