اسپای پوست و مو مردان

تاریخ درج: 1398/07/02
اگر تا بحال این واژه به گوش شما خورده است و با آن آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا شما را با اسپای پوست و مو مردان آشنا کنیم. اینکه اسپای چیست و چگونه انجام می شود و دارای چه خدماتی است همگی در این مقاله توضیح داده شده است. 
 
- اسپا چیست ؟
به حمام های درمانی که به منظور مراقبت از پوست، مو و ماساژ دایر شده است وحاوی آب های معدنی یا دریا است اسپا SPA گفته می شود. امروزه این عمل نه تنها برای خانم ها بلکه به صورت اختصاصی برای مردان نیز انجام می شود که باعث حس طراوت، زندگی و جوانی در مردان می شود. این محیط برای مردان به ثورت ورزشی و بیزنسی است و با اسپای خانم ها تفاوت های بسیاری دارد.
 
- شرایط اسپای آقایان
شرایط اسپای برای مردان برگرفته از کلمه EASY به معنی آسان است. یعنی این محیط باید برای آنان از نظر جسمی موثر Effective باشد تا راحتی و آرامش را به طور کامل در ماهیچه های خود حس کنند. در عین حال آنان نیاز دارند که فعال و Active باشد زیرا مردان ورزش و تفریح را به یک جا نشستن ترجیح می دهند. 
ارضای حس نفسانی Sensuous یکی دیگر از شرایط اسپای در مردان است که باعث می شود بابت این خدمات لوکس و لاکچری پول خوبی خرج کرده و حس مردانگی و رضایت داشته باشند. و در انتها حس جوانی Youthful که در این محیط و پس از انجام خدمات آن به مردان دست می دهد باعث می شود تا سرشار از انرژی و حس جوانی شوند.
 
- خدمات اسپای مردان
در این مکان تمامی خدمات مربوط به اسپای پوست و مو مردان انجام می شود که از جمله آنها می توان به ماساژ عمیق و ورزشی، مراقبت از پوست، اتاق بخار و دریا یا آب درمانی اشاره کرد. از انجا که مردان کمتر به پوست خود اهمیت می دهند با استفاده از خدمات مراقبت از پوست اسپای تغییرات ناگهانی را روی پوست خود حس می کنند که برای شان لذت بخش است. همچنین ماساژ اسپای باعث می شود تمام خستگی و دردهای بدن خود را فراموش کنند که هر چه این ماساژ خشن تر و عمیق تر صورت پذیرد برای مردان آرامش بیشتری را به دنبال دارد. در انتها یکی از بهترین خدمات اسپای که باعث می شود منافذ پوست باز شده و گردش خون در آن افزایش پیدا کند، دریا درمانی است. زیرا بدن در برابر فشار آب حس آرامش و نشاط پیدا خواهد کرد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :