آماده سازی پوست قبل از آرایش

تاریخ درج: 1398/10/04
سرم های مناسب ، مرطوب کننده ها ، پرایمرها ، و محصولات لایه برداری ابزارهای آماده سازی پوست قبل از آرایش هستند که باعث می شوند آرایش شما خوب به نظر رسیده و ماندگار بیشتری داشته باشند. ما پنج نکته مثبت را در مورد ترفندهای آماده سازی پوست به شما معرفی می کنیم تا ساعت های طولانی بتوانید از آرایش خود لذت ببرید. 
 
1. پاکسازی پوست
اولین قدم در روند مراقبت از پوست شما باید پاکسازی باشد تا تمام خاک ، روغن و ناخالصی های سطح پوست شما خارج شود. یک پاک کننده ملایم صورت را انتخاب کنید تا بتواند ناخالصی ها و آرایش را بدون شستشو یا مالش محاصره کرده و از بین ببرید. برای استفاده از هر یک از موارد فوق ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه پنبه را به پاک کننده آغشته کرده و سپس این پد را روی صورت خود بکشید تا پوست شما کاملا تمیز شود.
 
2. استفاده از تونر
حرکت بعدی پس از پاکسازی، استفاده از تونر می باشد. تونر می تواند به حذف هرگونه ناخالصی باقیمانده از سطح پوست کمک کند. یک توپ یا پد پنبه ای را با تونری که دارای فرمول بدون خشکی و الکل است ، اشباع کنید و به بهبود و نرم شدن پوست کمک کنید. پد پنبه اشباع شده را به آرامی روی تمام چهره خود بمالید ، سپس چند ثانیه صبر کنید تا تونر قبل از حرکت به مرحله بعدی خود تقریباً خشک شود.
 
3. هیدراته کردن پوست
اگرچه پوست پس از تمیز کردن و تونر شدن مرطوب است ، زمان آن رسیده است که مرطوب شود. مهم نیست شما چه نوع پوستی دارید مرطوب کننده باید بخشی غیر قابل حذف در آماده سازی پوست برای استفاده از لوازم آرایش باشد.انتخاب یک محصول مناسب برای نیازهای پوستی مهم است. بهتر است مرطوب کننده شما دارای اسید هیالورونیک و آب آلوئه ورا باشد تا به تامین هیدراتاسیون پوست به صورت طولانی مدت کمک کنند.این محصول در پوست نرمال باعث کاهش درخشندگی بیش از حد و  پوست فوق العاده خشک، پوست را با رطوبت می پوشاند و راحتی را فراهم می آورد. مرطوب کننده مناسب با نوع و نگرانی های پوست خود را انتخاب کنید و یک لایه یکنواخت را روی تمام صورت و گردن خود بمالید.
 
4. توجه به آیتم ها
اگر فقط قصد دارید لب های خود را آرایش کنید، استفاده از رژ لب - به خصوص در رنگ های جسورانه یا یک مات مات - می تواند توجه پوسته ها یا خشکی را به خود جلب کند. قبل از استفاده از رژلب، از اسکراب لب استفاده کنید. اسکراب به از بین بردن سلول های مرده پوست از سطح لب های شما کمک می کند. سپس از یک پرایمر لب استفاده کرده تا به ایجاد یک بوم صاف برای رنگ لب کمک کنید. در آخر ، لب های خود را با آستر لب پر کنید تا از پر شدن لب در خارج از خطوط جلوگیری کنید.
 
5. صاف کردن پوست با پرایمر
این قسمت باید آخرین مرحله برای آماده سازی صورت شما باشد و احتمالا مهمترین آن است. پرایمر (Primer) می تواند به ایجاد یک پایه صاف برای کاربردهای لوازم آرایش و همچنین کمک به افزایش سایش، کانسیلر و موارد دیگر کمک کند. بنابراین حتما از آن قبل از آرایش استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :