9 راز زیبایی مورد نیاز هر خانم

تاریخ درج: 1398/06/09
زیبایی برای خانم ها در الویت قرار داشته وبه آن اهمیت زیادی می دهند اما بسیاری از خانم ها آن را با آرایش غلیظ اشتباه می گیرند. ما در اینجا 9 راز زیبایی مورد نیاز هر خانم را به شما معرفی می کنیم تا به کمک آنها در هر جمعی بدرخشید و زیبا دیده شوید.
 
1. فرم دهی سینه
شاید این مورد برای شما زیاد مهم بنظر نرسد اما هست و برای خوش فرم شدن ان کافی است هر شب قبل از خواب با مقداری وازلین آنها را ماساژ دهید. بعد از مدتی متوجه تغییرات شگفت انگیز ان خواهید شد.
 
2. دندان های سفید براق 
یکی از 9 راز زیبایی مورد نیاز هر خانم داشتن دندان هایی سفید و براق می باشد. برای دستیابی به این امر نیاز به صرف هزینه های گزاف دندانپزشکی ندارید بلکه کافی است یک توت فرنگی را برش زده و به جوش شیرین آغشته کنید و روی دندان های خود بمالید. با این ترفند ساده دندان های شما سفید و خوشگل می شوند.
 
3. ماسک طبیعی زغال
استرس ها و فشار روزانه در طول روز باعث می شود تا نشاط و شادابی صورت از بین برود. برای جبران خستگی صورت میتوانید مقداری ذغال فعال را با آب گرم و ژلاتین مخلوط کرده و یک ماسک زغال خانگی بسازید. این ماسک را هفته ای دوبار روی صورت خود بگذارید و پس از شستشو نیز می توانید از آلوئه ورا برای شادابی بیشتر چهره خود بهره ببرید.
 
4. حمام جوش شیرین 
اگر دچار آفتاب سوختگی شده اید و کرم های ضد آفتاب تاصیر چندانی ندارد ما یک راه حل شگفت انگیز برای شما داریم. یک حمام آب گرم با کمی جوش شیرین و آب گرم به شما بسیار کمک کرده و پوست تان را عالی می کند.
 
5. ناخن محکم و براق
از دیگر 9 راز زیبایی مورد نیاز هر خانم داشتن ناخن های محکم و براق می باشد. اما بسیاری از خانم ها به دلیل کمبود کلسیم دچار شکستگی ناخن شده و نمی توانند ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشند. برای حل این مشکل علاوه بر تغییر رژیم غذایی می توانید مخلوطی از عسل، نارگیل و اسطوخودوس را به مدت 15 دقیقه روی ناخن های خود قرار داده و تاثیرات آن را ببینید.
 
6. درمان سلولیت
اگر در پی رژیم های سنگین و یا بارداری دچار سلولیت شده اید، می توانید به روش خانگی و به کمک خاک رس، آب و مقداری زنجبیل رنده شده این مشکل را به مرور زمان حل کنید.
 
7. رفع سیاهی دور چشم
اولین قدم در رفع این مشکل تنظیم خواب می باشد اما اگر بطور ارثی دچار این مشکل هستید برای رفع و کم شدت این عارضه می توانید مقداری قهوه و نارگیل را ترکیب کرده و هر روز روی چشم های خود بگذارید.
 
8. مژه های بلند و پرپشت
مژه های بلند و پرپشت نیز یکی دیگر از 9 راز زیبایی مورد نیاز هر خانم بوده که برای دستیابی به آن می توانید از ترکیب آلوئه ورا، ویتامین E و روغن کرچک کمک بگیرید. کافی است این ترکیب را به کمک یک فرچه تمیز هر شب روی مژه های خود بزنید. برای تاثیر بیشتر صبح ها نیز می توانید از آن استفاده کنید.
 
9. موهای پر و براق
همه خانم ها دوست دارند موهایی بلند و براق داشته باشند زیرا به زیبایی هر چه بیشتر آنان کمک خواهد کرد. برای این کار کمی نمک به شامپو خود اضافه کنید، این ترفند علاوه بر براق شدن باعث می شود موهای تان کمتر چرب شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :