5 گام معمول آرایشی در مردان

تاریخ درج: 1398/10/03
مردان بیشتر نسبت به لوازم آرایش فکر می کنند. مراقبت صحیح از پوست همیشه پایه و اساس هر ظاهر قدرتمندی خواهد بود. در مورد مواد آرایشی چیزی را بدانید و چند مورد اساسی را در اختیار داشته باشید. به همین دلیل است که ما 5 گام معمول آرایشی در مردان را به شما معرفی می کنیم تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید. 
 
1. پاکسازی
پاکسازی پوست بدیهی اما لازم است. بنابراین پوست خود را تمیز کنید. لایه برداری نیز یک مرحله مهم است و به شما کمک می کند تا به کاربرد یکنواخت محصولات آرایشی کمک کنید. از آنجا که لایه برداری فرایندی ساینده تر از پاکسازی و تونینگ است ، می توان آن را کمتر انجام داد. هدف این است که پوست خود را از پوست و روغن اضافی خلاص کنید.

2.استفاده از سرم پوست
این مرحله اختیاری است ، اما اگر شما یک کاربر معمولی سرم هستید ، یا می خواهید پوست خود را محکم کنید و یا منافذ آن را ببندید و به حفظ رطوبت در پوست کمک کنید ، اکنون زمان انجام آن است.

3. اعمال پرایمر
Primer در هنگام استفاده از لوازم آرایشی کمک بزرگی است. با استفاده از پرایمر، آرایش راحت تر و یکنواخت تر به نظر رسیده و پوست را نیز آبرسانی می کند. استفاده از آن قبل از استفاده از لوازم آرایشی ، پایه ای را برای نشستن آرایش ایجاد می کند و باعث می شود آرایش طبیعی تر و طولانی تر به نظر برسد. یک لایه یکنواخت در تمام صورت ایجاد کنید. بنابراین آقایان به خصوص دامادها بهتر است از این ماده آرایشی بهره ببرند.

4. مرطوب کننده رنگی 
مرطوب کننده رنگی حالتی یکدست و یکنواخت به پوست شما اعمال می کند. این امر برای پوشاندن برآمدگی ، زخم های آکنه و تغییر رنگ در مواقع ضروری بسیار عالی است. به جای مرطوب کننده معمولی، بهتر است از این نوع مرطوب کننده استفاده کنید و سعی کنید رنگی پیدا کنید که متناسب با تن پوست شما باشد. همچنین دقت کنید به طور مساوی در تمام صورت استفاده شود. دقت کنید حتما از مرطوب کننده مخصوص آقایان استفاده کنید. 

5. پودر شفاف
این پودر باعث زیبایی پوست و کاهش درخشش و شادابی قابل مشاهده در پوست می شود ، در حالی که به تنظیم آرایش نیز کمک می کند. قبل از نشستن هر گونه گرد و غبار اضافی روی پوست، آن را روی پوست خود بزنید.

! نکته
دقت کنید موارد گفته بیشتر  در گریم و آرایش مردان در مراسم های خاص مانند عروسی و مهمانی کاربرد دارد اما شما می توانید به صورت ساده تر از برخی گزینه ها مانند پاکسازی و استفاده از مرطوب کننده در ترکیب با ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده کنید. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :