روش های زاویه دار کردن فک

تاریخ درج: 1398/07/18
یکی از روش های زیبا سازی چهره که با زاویه دادن به صورت باعث هرچه زیباتر شدن آن می شود زاویه سازی فک می باشد. این عمل امروزه با روش های مختلفی انجام می شود که ما در این مقاله می خواهیم شما را با روش های زاویه دار کردن فک آشنا کرده تا بتوانید قبل از عمل بهترین روش را با آگاهی کامل انتخاب کنید.
 
- علت افتادگی فک
افتادگی فک که معمولا بر اثر افزایش سن و تحلیل عضلات فک اتفاق می افتد باعث از کار افتادگی خط آرواره و حرکت آن رو به عقب می شود. همچنین این عمل زیباسازی تنها به سبب زیبایی انجام شده و با کاهش فشار بر گردن در سلامتی نیز تاثیر دارد. 
 
- روش های زاویه کردن فک
- تزریق ژل و چربی:
یکی از روش های زاویه دار کردن فک که برای برجسته سازی و برگرداندن آن به حالت قبل اعمال می شود تزریق ژل یا چربی می باشد. این روش با کشیدن پوست صورت به ویژه در افرادی که چانه عقب تر از لب دارند باعث زاویه سازی صورت می شود. نحوه انجام این روش بر مبنای برش برخی نواحی حاوی چربی است که با برداشتن چربی آن ناحیه و تزریق آن به فک و چانه، باعث زیباسازی و تقارن در چهره می شوند.
 
- جراحی :
در برخی موادر به علت زیادی بزرگ و کوچک بودن فک یا چانه پزشک مجبور است از روش جراحی با بیهوشی کامل استفاده کند. که در این عمل بافت اضافی در چانه و فک را برداشته و با کوچک کردن فک به آن بعد داده و در نهایت باعث زاویه دار شدن صورت می شوند.  
 
- تزریق بوتاکس :
بوتاکس از یگر روش های زاویه دار کردن فک در کلینیک های زیبایی است که هدف آن کاهش اندازه فک می باشد. که در آن با تزریق مواد بوتاکس، حجم چانو را کاهش داده و خط نازک و ظریفی را در اطراف فک ایجاد کرده که در نهایت منجر به زاویه سازی صورت می شود. اما این روش به دلیل بی حس شدن بیش از حد عضلات فک برای افراد میانسال مناسب نمی باشد.
 
- هایفوتراپی :
یکی از سریع ترین و کاربردی ترین روش های زاویه دار کردن فک هایفوتراپی است. این با افزایش کلاژن پوست در لایه های عمقی پوست و همچنین با لیفت پوست صورت زاویه فک را اصلاح کرده و نقش مهمی در زیباسازی صورت دارد. این روش که با بی حسی موضعی و تنها در یک جلسه انجام می شود، گاهی نیاز به استفاده از روش های مکمل از جمله تزریق فیلر و ژل دارد.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :