رفع قوز بینی با تزریق ژل

تاریخ درج: 1398/07/24
قوز بینی یکی از عواملی است که بر زیبایی چهره تاثیر گذاشته و باعث می شود فرد اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. امروزه روش های مختلفی برای رفع این مشکل بدون جراحی وجود دارد که رفع قوز بینی با تزریق ژل یکی از این روش ها می باشد که شما به کمک آن میتوانید فرم بینی خود را اصلاح کرده و به شکل دلخواه خود در بیاورید.
 
- انواع قوز بینی
قوز بینی به دو دسته کاذب و واقعی تقسیم می شود که تفاوت آنها در نحوه بوجود آمدن قوز می باشد. یعنی قوز کاذب به دلیل فرورفتگی بیش از حد فاصله بین دو ابرو و بالای بینی بوده اما قوز واقعی در نتیجه مشکلات ژنتیکی و مادرزادی، برجستگی استخوان بینی و یا انحراف و شکستگی بوجود می آید. بنابراین علت بوجود آورنده قوز بینی کمک زیادی به تشخیص نوع درمان برای بیمار خواهد کرد.
 
- رفع قوز بینی با تزریق ژل
اگر قوز بینی شما از نوع کاذب است بهترین روش برای رفع آن تزریق ژل، فیلر و چربی می باشد. این روش یک روش غیر تهاجمی بوده که بدون تراشیدن تیغه بینی بوسیله بی حسی موضعی، فرم بینی ا اصلاح می کنند. برای انجام این روش مقادیری از ژل حاوی اسید هیالورونیک را در بالای بینی و درست در قسمت فرورفتگی تزریق کرده و با پر کردن این قسمت باعث می شوند قوز بینی دیگر به چشم نیاید. همچنین این روش با بالا کشیدن نوک بینی مشکل افتادگی را نیز رفع می کند.
 
- مزایای رفع قوز بینی با تزریق ژل
یکی از بهترین مزایای رفع قوز بینی با تزریق ژل علاوه بر غیر تهاجمی بودن، عوارض کم آن به نسبت عمل جراحی می باشد. همچنین شما پس از تزریق ژل نیاز به طی کردن دوره نقاهت نداشته و می توانید بلافاصله پس از تزریق به روال عادی زندگی خود بازگردید. هزینه این عمل نیز نسبت به عمل جراحی و سایر روش ها بسیار کمتر می باشد که این خود یک مزیت برای این روش محسوب می شود.
 
- عوارض رفع قوز بینی با تزریق ژل
اگرچه این روش به یک روش بدون عوارض معروف است اما ممکن است پس ازتزریق با کمی درد و تورم روبرو شوید که کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز رفع خواهد شد. در موارد نادر تزریق ناهموار ژل و عدم ماساژ پزشکباعث بوجود آمدن برآمدگی هایی در زیر پوست خواهد شد که می توانید با ماساژ آن را رفع کنید اما در صورت عدم رفع این مشکل و یا حتی عفونت بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و آن را با وی در میان بگذارید. 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :