رازهای داشتن موهایی پرپشت و زیبا

تاریخ درج: 1398/06/26
موها یکی از اجزای تاثیرگذار در زیبایی چهره بوده که باعث می شوند جذابیت شما دوچندان شود. در واقع شما با آشنایی رازهای داشتن موهایی پرپشت و زیبا میتوانید به راحتی به این مهم دست یافته و بر زیبایی و جذابیت خود بیافزایید. با ما همراه باشید.
 
1. استفاده از روغن آرگان
این روغن به عنوان یک آبرسان بسیار قوی، به عمق ریشه مو نفوذ کرده و با حفظ رطوبت مو، موخوره را نیز از بین می  برد.همچنین این روغن روش خوبی برای درمان شوره می باشد. بنابراین استفاده از این روغن را پس از استحمام فراموش نکنید.
 
2. ماساژ پوست سر
یکی از رازهای داشتن موهایی پرپشت و زیبا ماساژ پوست سر با نوک انگشتان می باشد. این عمل با  افزایش خون رسانی به پوست سر و کوتیکول مو به افزایش ضخامت مو و رشد موها کمک کرده و به آن جان دوباره ای می بخشد. برای این کار می توانید از  روغن های گرم کمک بگیرید.
 
3. استفاده از شامپو مناسب
همانطور که استفاده از یک شوینده مناسب باعث طراوت و شادابی موهای شما می شود، استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت نیز از زیبایی موهای شما کاسته و باعث می شود  کدر و خشک بنظر برسد.
 
4. گرفتن رطوبت مو
یکی دیگر از رازهای داشتن موهایی پرپشت و زیبا گرفتن رطوبت مو پس از حمام است. برای این کار به یک حوله نرم نیاز دارید که موها را با آن به نرمی ماساژ داده و آب آن را بگیرید. هرگز مو را داخل حوله و کلاه حمام نپیچید زیرا باعث شکسته شدن و آسیب موها می گردد.
 
5. استفاده از بالش ابریشمی
یکی از رازهایی که اکثر مردم به آن اهمیت چندانی نمی دهند بالش زیر سر آنهاست. برخلاف باور عموم بالش های نخی باعث شکستگی و اصطکاک مو می شود. بنابراین به جای این نوع بالش ها بهتر است از بالش های ابریشمی استفاده کنید تا علاوه بر حفظ رطوبت مو، سلامت موی خود را تضمین کنید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :