کراتین ناخن; تقویت و استحکام

تاریخ درج: 1398/05/15
کراتین یکی از عوامل مهم در تقویت و استحکام ناخن می باشد که کمبود آن اثرات مخربی بر جای می گذارد. اگر ناخن هایی ضعیف و شکننده دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم روش جدید کراتین ناخن یا کراتین درمانی را امتحان کنید تا داشتن ناخن هایی زیبا، بلند و سالم را تجربه کرده و لذت ببرید.
 
- کراتین چیست ؟
کراتین یک ساختار اساسی و کلیدی برای مو و ناخن بوده و پروتئینی است که باعث استحکام پوست، مو و ناخن می شود. این پروتئین جز اصلی تشکیل دهنده لایه بیرونی پوست نیز می باشد. بنابراین  اگر کراتین مورد نیاز برای تقویت ناخن به طور طبیعی در بدن فراهم نشود ناخن ها به تدریج ضعیف و شکننده خواهند شد و نیاز به کراتین را افزایش می دهد.
 
- کراتین طبیعی
کراتین را می توان بطور طبیعی نیز تامین کرد. مکمل های ویتامینی مانند بیوتین، ترکیبات حاوی اسید آمینه، ویتامین C و E  نیز می توانند در این زمینه بسیار موثر باشند. دریافت این مکمل بصورت طبیعی کمک می کند بعد از گذشت مدت کوتاهی ناخن ها به تدریج محکم و قوی خواهند شد. اما اگر در استفاده از این ویتامین ها مشکل دارید بهتر است از روش های درمانی جدید مانند کراتین درمانی استفاده کنید.
 
- کراتین درمانی
همانطور که گفتیم محلول کراتین حاوی مقادیر زیادی پروتئین بوده  و کراتین مورد نیاز ناخن را تامین کرده و از این طریق در تقویت و استحکام ناخن ها موثر است. علاوه بر این محصولات حاوی کراتین ناخن دارای خاصیت تقویت کنندگی برای ناخن ها نیز هستند. بنابراین برای داشتن ناخن هایی محکم و سالم بهتر است از این محلول ها استفاده کنید.
 
- نحوه استفاده
فراموش نکنید شما برای اجرای این روش نیاز به آرایشگاه و صرف هزینه های گران ندارید و تنها با تهیه محلول حاوی کراتین می توانید به راحتی و در منزل این کار را انجام دهید. برای استفاده از این محصول ابتدا باید ناخن های خود را به طور کامل تمیز کرده و سپس سطح ناخن ها را با استفاده از این محلول ماساژ دهید. برای نتیجه گیری بهتر این کار را 2 بار در روز انجام دهید تا شاهد تاثیرات آن در تقویت ناخن های خود باشید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :