کانسیلر و تاثیر بر زیبایی چهره

تاریخ درج: 1398/01/11
کانسیلر از جمله لوازم آرایشی است که در سال های اخیر قطعا نام آن را شنیده اید. با جایگزین شدن گریم به جای آرایش و رفع ایرادات چهره بوسیله آن، این ماده آرایشی کاربرد بیشتری پیدا کرده است.  با این حال بسیاری از خانم ها و بانوان با کانسیلر و تاثیر آن بر زیبایی چهره بی اطلاع هستند. 
 
- کانسیلر چیست ؟
قبل از آشنایی با کاربردهای کانسیلر بهتر است بدانید این ماده آرایشی چیست. کانسیلر در واقع یک کرم پودر فشرده و روشن برای پوشاندن عیوب صورت می باشد. کانسیلر در انواع برند و رنگ موجود می باشد که باید رنگ آن دو تا سه درجه از پوست شما روشن تر باشد. همچنین برای استفاده از آن بهتر است از یک مشاور آرایشی کمک بگیرید زیرا فرم کشیدن آن در صورت های مختلف متفاوت می باشد.
 
1. پوشاندن لک و جوش :
یکی از کاربردهای کانسیلر و تاثیر بر زیبایی چهره، پوشاندن جای لک و جوش می باشد. با این ترفند ساده صورت شما جوان تر دیده خواهد شد. برای استفاده کافی است کمی از کانسیلر را روی جوش و صورت زده و سپس آن را محو نمایید.
 
2. رفع کبودی زیر چشم :
یکی از ایرادات چهره در برخی چهره ها نمایان تر می باشد، سیاهی دور چشم است. این ایراد صورت شما را خسته و مسن نشان می دهد. برای رفع این مشکل کافی است کانسیلر را بصورت مثلثی زیر چشم خود زده و محو نمایید. بعد از این عمل شاهد یکدست شدن زیر چشم و پوست صورتتان خواهید بود.
 
3. پوشاندن ماه گرفتگی و تتو :
یکی از مشکلات مادرزادی که گاهی بر روی چهره نمایان می شود، ماه گرفتگی است. این امر باعث می شود فرد اعتماد بنفس خود را از دست داده و از زیبایی چهره خود غافل شود. بهترین روش برای محو کردن این مشکل استفاده از کانسیلر می باشد. همچنین اگر از تتو خود خسته شده اید می توانید مقداری از این ماده را روی آن زده و بطور موقت محو نمایید.
 
4. پوشاندن تیرگی لب :
در برخی افراد اطراف دهان و لب تیره می باشد، یکی از کاربردهای کانسیلر در زیبایی صورت، پوشاندن این تیرگی می باشد. برای این امر مقداری از کانسیلر را به اطراف دهان و لب و حتی روی لب ها زده  تا علاوه بر از بین بردن لک، رژلب شما نیز تثبیت شود. 
 
5. رفع پف صورت :
گاهی نقاطی از صورت مانند زیر چشم و... دچار پف و روم می باشد. برای کمتر دیده شدن این معضل می توانید از کانسیلر به همراه هایلایتر استفاده کنید. برای این امر ابتدا هایلایتر را زده تا هاله ای از نور ایجاد شود سپس از کانسیلر استفاده کنید.
 
6. پوشاندن قرمزی اطراف بینی :
یکی دیگر از کاربردهای کانسیلر و تاثیر بر زیبایی چهره، پوشاندن قرمزی اطراف بینی می باشد. مقداری از این ماده آرایشی را اطراف بینی زده و سپس با پد آرایشی آن را محو نمایید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :