کابردهای دیگر هایلایتر

تاریخ درج: 1398/07/18
هایلایتر یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین لوازم آرایشی می باشد که اکثر خانم ها برای زیبایی و درخشش چهره خود از آن استفاده می کنند. اما شاید شما هم مانند دیگر افراد با کابردهای دیگر هایلایترآشنا نباشید تا بتوانید به غیر از حالت معمول از آن در حالت های مختلف دیگر استفاده کرده و بر زیبایی چهره خود بیافزایید.
 
- ترکیب با کرم پودر
یکی از کابردهای دیگر هایلایتر که کرم پودر را از حالت مایع خراج کرده و به آن حالت شاین و براق می بخشد ترکیب آن با کرم پودر می باشد. برای این کار کافی است مقداری از کرم پودر روی پالت یا پشت دست خود ریخته و با چند قطره هایلایتر ترکیب نمایید. این کار علاوه بر پوشش کامل چهره باعث می شود صورتی جذاب و درخشان داشته باشید.
 
2. درشت نشان دادن چشم ها
از دیگر کاربردهای هایلایتر که شاید با آن تابحال آشنایی نداشتید درشت تر کردن چشم ها می باشد. استفاده از هایلایتر پودری درگوشه داخلی چشم بزنید باعث می شود چشم ها درشت تر دیده شوند. همچنین می توانید از این محصول روی استخوان ابرو استفاده کرده و با بعد دادن به ابرو، زیبایی خود را دوچندان کنید.
 
3. پودر و اسپری فیکساتور
اگر می خواهید آرایش شما در طول روز ثابت مانده و درخشش خود را نیز حفظ کند می توانید هایلایتر را با اسپری یا پودر فیکساتور ترکیب کرده و پس از اتمام آرایش آن را روی چهره خود بزنید. برای داشتن این ترکیب شاین و زیبا باید یک تکه پد یا اسفنج را به اسپری فیکساتور آغشته کرده و سپس بوسیله آن هایلایتر کرمی را برداشته و ابتدا روی قسمت های مخصوص هایلایتر زده و سپس با حرکات آرام آن را به تمام قسمت های صورت تعمیم دهید.
برای پودر فیکساتور نیز باید آن را با هایلایتر پودری ترکیب و به روال عادی به تمام قسمت های صورت بزنید.
 
4. درخشش بدن
از دیگر کاربردهای هایلایتر درخشش بدن برای حضور در برخی از مهمانی های می باشد. برای این کار کافی است مقداری از هایلایتر پودری را با لوسیون بدن ترکیب کرده و به تمام قسمت های بدن خود بمالید.
 
5. حجم دادن به لب
 پس از آرایش لب و برای حجم دادن به آنها می توانید هایلایتر را به قسمت مرکزی لب پایین خود بمالید. همچنین استفاده از هایلایتر در پشت لب باعث می شود لب ها زیبا و لیفت شده دیده شوند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :