چگونگی پر کردن جای خالی ریش

تاریخ درج: 1398/01/18
بسیاری از آقایان صورت خود را با ریش می پسندند. معمولا آقایان لاغر، به ریش علاقه بیشتری نشان می دهند، زیرا باعث پرتر به نظر رسیدن صورت شان می گردد. خانم ها نیز، صورت آقایان را همراه با ته ریش بیشتر دوست دارند. پس حتما ریش گذاشتن را تجربه کنید، مطمئنا عاشق آن می شوید.
بلند کردن ریش های خود را به دلیل آنکه به اندازه مد نظرتان رشد نکرده، متوقف نکنید. ریش دار بودن، به امتحان یک تجربه جدید و عوض شدن چهره، می ارزد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چگونگی پر کردن جای خالی ریش را به شما معرفی کنیم.
 
-  زمانی که در دوره نوجوانی قرار دارید و ریش های شما در حال رشد است، تقریبا هر روز آن ها را شیو کنید. این کار باعث می شود ریش های بعدی سریع تر و ضخیم تر دربیایند. پس در این دوره از ریش گذاشتن پرهیز کنید، چون زیبایی خاصی هم به صورت شما اضافه نمی کند.
 
-  اگر شما جز کسانی هستید، که ریش های کم پشت و بوری دارید، بهتر است ریش های روی گونه و هم چنین پایین گردن تان را شیو نکنید. زیرا این کار باعث می شود ریش های شما بیشتر به نظر برسد و جاهای خالی را نیز از دید دور می کند.
 
-  اگر ریش های مشکی دارید، نگذارید همه سطح صورت تان را پر کند. زیرا به هم ریخته و نامرتب به نظر می رسد، بجای این کار با زاویه دادن به ریش هایتان و نمایان ساختن استخوان گونه، صورت شما مردانه تر و زیبا تر به نظر می رسد.
 
-  اگر به مراسم خاصی دعوت شده اید و می خواهید کم پشتی ریش های خود را جبران کنید، یک مداد  و یا پودر سایه هم رنگ ریش هایتان پیدا کنید و جاهای خالی صورت تان را با خط های ریز و کم رنگ پر کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :