چگونگی داشتن پوستی درخشان با حداقل آرایش

تاریخ درج: 1398/06/02
اگر همیشه آرایش پر زرق و برق دارید بهتر است آن را برای مدتی به خصوص در فصل تابستان کنار بگذارید تا صورت تان برق طبیعی داشته باشد. برای این کار کافی است چگونگی داشتن پوستی درخشان با حداقل آرایش را یاد بگیرید و طبیعی و درخشان جلوه کنید. 

1. ایجاد یک سطح صاف
یک روال مناسب و طبیعی برای داشتن یک صورت صاف، لایه برداری از پوست می باشد که باعث می شود پوست بطور طبیعی نور را منعکس کنند. برای اینکار می توانید از یک اسکراب حاوی مرطوب کننده با اسید هیالورونیک و جلبک های آرامش بخش استفاده کنید.

2. استفاده از ژل های رنگی صورت به جای فوندانت
این ژل ها که مبتنی بر اب بوده به عنوان جایگزینی برای پوشش سنگین فوندانت است که پوست شما را یکنواخت می کند.  برای استفاده باید مقداری از آن را به پشت دست خود پمپ کنید و با یک قلم از مرکز صورت به بیرون آن را پخش کنید تا مطمئن شوید لکه ای از دست نمی رود. یا اگر پوست شما خیلی خشک است ، پایه و اساس خود را با قطره ای از روغن صورت  شروع کنید تا اثر شفاف تر روی پوست داشته باشد.

3. حداقل رساندن پف و چربی صورت بدون آرایش
برای داشتن پوستی درخشان با حداقل آرایش، باید پف و چربی صورت را به حداقل برسانید. برای این کار می توانید از مقداری یخ استفاده کرده و دور چشم را با آن ماساژ دهید. یا اینکه ی توانید از یک پرایمر استفاده کرده و با یک اپلیکاتور نوک اسفنجی مناطق خاص مانند دو طرف بینی ، زیر چشم ها را به سرعت مورد هدف قرار دهید. فراموش نکنید یک ناحیه کوچک در گوشه داخلی چشم ها باعث روشن تر شدن کامل صورت می شود.

4. استفاده از هایلایتر
آرایش مناسب باید چهره طبیعی شما را تقویت کند . با ایجاد یک رنگ در پوست خود از رنگ طبیعی خود خلاص نشوید. نقاط طلایی صورت تان که خورشید به طور عادی در آن قرار می گیرد را مانند برجستگی گونه ها ، پیشانی و پل بینی را با هایلایتر پوشش دهید تا بطور طبیعی بدرخشد.

5. استفاده از پودر آبرسان
برای ثابت ماندن این مراحل در طول روز، آرایش را بکشید و یک غبار آبرسان یا فیکساتور پودری را امتحان کنید. دقت کنید هر چه پوست را کمتر دستکاری کنید ، بهتر به نظر می رسد.

 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :