چگونگی استفاده مجدد از ریمل خشک شده

تاریخ درج: 1398/06/13
گاهی استفاده نادرست از لوازم آرایشی باعث خشک و فاسد شدن آنها می شود. ریمل یکی از این لوازم آرایشی است که در صورت بسته نشدن کامل در آن خشک می شود حتی اگر مدت زیادی از خرید آن نگذشته باشد و یا هزینه گزافی برای خرید آن پرداخته باشید. اما نگران نباشید شما با استفاده از چگونگی استفاده مجدد از ریمل خشک شده میتوانید دوباره ریمل خود را شارژ کرده و مورد استفاده قرار دهید.
 
- علل خشک شدن ریمل
یک ریمل مخصوصا اگر جنس مرغوبی هم نداشته باشد پس از مدتی خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد چرا که همین که برس را داخل ریمل حرکت می دهیم باعث میشود که مواد داخل ریمل در اثر اصطکاک و گرم شدن حالت مایع خود را حفظ کرده و دیگر به بدنه نچسبند تا خشک شوند.
 
1. نگهداری در یخچال
همه لوازم آرایش های مایع از قبیل ریمل یا رژ لب و کرم پودر های مایع که تنها برای مجالس خاص و هر از گاهی استفاده میشود را در یخچال و بخصوص قسمت بالایی آن نگهداری کنید. زیرا رژلب ها در گرمای خانه نیز خراب می شوند.
 
2. مواد موثر برای استفاده مجدد ریمل
اگر با رعایت تمامی موارد بالا باز هم ریمل شما خشک و غیر قابل استفاده شد و محتویات درون آن قابل استفاده نبود، برای چگونگی استفاده مجدد از ریمل خشک شده خود و نرم کردن مواد درونی آن می توانید از چند قطره چای تازه دم کشیده، روغن زیتون یا محلول شستشوی لنز استفاده کنید. پس از ریختن این مواد داخل ریمل درب آن را کامل بسته به طوری که صدای تق آخر آن را حس کنید، سپس بخوبی تکان داده و به حالت افقی یا خوابیده در یک مکان بدون حرکت قرار دهید. برای هر بار استفاده خوب آن را تکان داده و برسش را چندین و چند بار داخل و خارج کنید تا کاملا مواد جذب برس ریمل شوند.
 
اگر با انجام این روش ها باز هم ریمل شما جوابگو نبود باید از مصرف آن صرف نظر کنید اما می توانید از برس آن بعد از شستشو برای شانه کردن ابرو و مژه و همچنین دیگر کاربردهای آرایشی استفاده کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :