چگونگی استفاده از هایلایتر

تاریخ درج: 1398/05/08
یکی از لوازم آرایشی مدرن که جایگاه خاصی در بین خانم ها پیدا کرده است هایلایتر می باشد. با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد با این محصول آرایشی و چگونگی استفاده از هایلایتر آشنا نبوده و از آن استفاده نمی کنند. با ما همراه باشید تا با هایلایتر تفاوت در آرایش را احساس کنید.
 
- هایلایتر چیست ؟
هایلایتر با درخشش روی پوست  باعث می شود تا آرایش شما جذاب تر و خیره کننده تر بنظر رسیده و چهره ای متفاوت را تجربه کنید. همچنین استفاده از هایلایتر کمک می کند تا پوست تان  شاداب تر و زیباتر دیده شود.
 
چگونگی استفاده از هایلایتر
- بعد از استفاده از پرایمر، کانسیلر و کرم پودر از یک هایلایتر کرمی استفاده کنید. برای این کار مقداری از هایلایتر کرمی با نوک انگشت و با ضربات ممتد روی قسمت هایی از صورت مانند زیر ابرو و استخوان بینی بزنید. در واقع نقاطی را در نظر بگیرید که بیشتر در معرض نور خورشید قرار دارند.
 
- برای درخشان کردن قسمت های کوچک و ظریف از یک قلمو یا براش کوچک استفاده کنید. مقدار کمی از هایلایتر را با قلمو برداشته و به قوس بالای لب و گوشه داخلی چشم بزنید. هایلایتر زدن به گوشه داخلی چشم و بالای لب ها کمک می کند تا چشم ها درشت تر و درخشان تر و لب ها خوش فرم تر دیده شوند.
  
- برای داشتن آرایش فوق العاده درخشان و خیره کننده بهتر است با یک قلمو یا براش کرکی، مقداری از هایلایتر پودری رو به شکل بومرنگ روی استخوان گونه و بالای ابرو بزنید. این براش را به صورت رفت و برگشتی روی این قسمت از صورت بزنید تا به درخشش مورد نظر دست یابید. 
 
- بعد از تمام شدن آرایش خواهید دید با هر حرکت صورت، درخشش و زیبایی در قسمت های مختلف صورت شما دیده می شود که آرایش و چهره شما را خیلی جذابتر و زیباتر نشون می دهد. شما حتی به مقدار خیلی کم از هایلایتر در آرایش روزانه و طبیعی خود استفاده کنید تا بر زیبایی و جذابیت شما افزوده شود. همچنین دقت کنید که هایلایتر را روی جوش یا لکه صورت نزنید. زیرا درخشش هایلایتر باعث می شود تا این مشکلات پوستی خیلی بیشتر دیده شوند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :