چند مدل هایلایت شیک برای موی قهوه ای

تاریخ درج: 1398/06/03
یکی از مدل ها و رنگ های محبوب مو در بین خانم ها هایلایت قهوه ای است که دارای تنوع بسیاری می باشد. اگر شما هم به رنگ موی قهوه ای علاقه دارید و میخواهید روی آن هایلایت در بیاورید با ما همراه باشید تا شما را با چند مدل هایلایت شیک برای موی قهوه ای آشنا کنیم تا موهای زیباتری داشته باشید.

1. هایلایت موی کوتاه
یک  ترکیب جذاب و ایده آل برای موی کوتاه ترکیب قهوه ای و بلوند است که علاوه بر محبوبیت بین خانم ها، نمادی از سبک کلاسیک نیز می باشد. شما می توانید ریشه و زمینه موی خود را تیره کرده و یک هایلایت شیک بلوند روی آن در بیاورید. این مدل هایلایت موی شما را پرپشت و زیبا نشان خواهد داد.
  
2. هایلایت قهوه ای و بلوند پلاتینه
یکی از چند مدل هایلایت شیک برای موی قهوه ای البته موهای بلند، بلوند پلاتینه است. زیرا موی بلند رنگ خود را بهتر نشان داده و همچنین صورت شما را بازتر کرده و پوست شما را روح می بخشد.
 
3. هایلایت فانتزی
این مدل هایلایت بلوند روی مشکی جنبه فانتزی داشته و باعث می شود موهای شما پرتر و شیک تر بنظر برسد. برای این کار کافی است مانند آمبره بلوند را از میان مو شروع کرده و تا ساقه مو روشن تر کنید.
 
4. هایلایت چند رنگ
هایلایت پهن بهترین گزینه برای هایلایت چند رنگ می باشد. همچنین این مدل هایلایت برای پوشش موهای سفید و خاکستری بسیار مناسب و شیک می باشد. 
 
5. هایلایت قرمز و بلوند
اگر به موی قرمز و شرابی علاقه دارید یکی دیگر از چند مدل هایلایت شیک برای موی قهوه ای، ترکیب بلوند بر روی مو با تناژ قرمز می باشد. این مدل هایلایت بسیار شیک، زیبا و رویایی خواهد بود.
 
6. هایلایت قهوه ای و رزگلد 
یکی از ترندهای شیک و جذاب هایلایت قهوه ای، ترکیب  قهوه ای و رزگلد می باشد. اگر اهل ریسک و  امتحان کردن رنگ های جدید را دوست دارید این مدل را نیز از دست ندهید.
 
7. هایلایت کاراملی
رنگ کاراملی همیشه جز رنگ های محبوب و پرطرفدار محسوب می شود و در ترکیب با قهوه ای شیک تر نیز می شود. در این هایلایت هرچه ریشه موی شما تیره تر باشد موی شما زیباتر بنظر خواهد رسید.
 
8 هایلایت پاستلی و بلوند
رنگ های پاستلی در ترکیب با بلوند زیبایی فوق العاده ای به موی شما خواهند داد. اگر به دنبال تنوع هستید حتما این هایلایت را نیز تجربه کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :