چطور همیشه خوشبو باشیم ؟؟؟

تاریخ درج: 1398/05/23
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با اینکه تازه حمام کرده اید باز هم بوی عرق گرفته اید و یا زیر بغل شما همیشه خیس است و برای حضور در مهمانی و دورهمی ها معذب هستید. در اینجا تنها سوالی که در ذهن شما نقش  می بندد این است که چطور همیشه خوشبو باشیم ؟؟؟ راه حل این مشکل بسیار ساده بوده و تنها با رعایت چند نکته ریز می توانید همیشه تمیز و خوشبو دیده شوید.
 
- استفاده از جوش شیرین
یکی از روش هایی که شما را از این مشکل نجات می دهد استعمال جوش شیرین بر نواحی است که عرق می کنید مانند زیر بغل. این ترفند ساده باعث می شود بوی بد خنثی شده و این نواحی کم و بیش خشک نگه داشته شود.همچنین برای شب هایی که بیرون می روید یا روز های گرم مفید است. ( دقت کنید زیر بغل عاری از مو باشد وگرنه موثر نیست.)
 
- اصلاح موهای زائد
از آنجا که موهایی که در مناطقی از بدن تان مانند زیر بغل وجود دارد، پناهگاه باکتری ها و در نتیجه بو بد است. با شیو، تراشیدن یا موم انداختن موها، این قسمت ها را تمیز و عاری از باکتری نگه دارید و از بوی بد خلاص شوید.
 
- استفاده از مواد آنتی باکتریال
بهتر است بدانید تنها زیر دوش رفتن برای رفع بوی بد بدن کافی نیست بنابراین سعی کنید از یک صابون آنتی باکتریال، ژل حمام یا صابون گلیسیرینه استفاده کنید. دو بار در روز – یا اگر نیاز است، بیشتر- دوش بگیرید یا حمام کنید.
 
- استفاده از لوسیون
اگر به یک مهمانی، دورهمی یا گردش دعوت شده اید کمی قبل از اینکه بیرون رفتن دوش بگیرید و پس از حمام نیز از لوسیون های خوشبو کننده و نرم کننده پوست استفاده کنید؛ زیرا در این زمان  پوست کرم را راحت تر و سریع تر جذب می کند. اما مراقب باشید استفاده از این کرم ها در نواحی ای که عرق می کند، می تواند بو بدتری ایجاد کند.
  
- استفاده از شامپوی مناسب
یکی دیگر از روش هایی که چطور همیشه خوشبو باشیم استفاده از یک شامپوی خوشبو می باشد. مو های تمیز و خوشبو باعث می شود شیک و آراسته دیده شوید.
 
- نوشیدنی خنک
برای زمان هایی که گرم تان می شود، یک نوشیدنی خنک که شیرین هم نباشد، همراه خود داشته باشید. نوشیدنی هایی با طعم گلاب که هم بوی خوب و دوست داشتنی ای دارد باعث می شود که در هوای گرم خنک شوید.
 
- کرم معطر
همراه داشتن چیز های کوچک در کیف دستی تان نیز می تواند کمک خوبی باشد تا همیشه خوشبو باشید. بطور مثال یک کرم دست معطر و یا یک عطر کوچک می تواند کمک حال شما در گرما و یک راه حل فوری برای مشکل تان باشد.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :