پوشش موی سفید با رنگ مو

تاریخ درج: 1398/05/05
یکی از بزرگترین دغدغه هایی خانم هایی ک موهای شان سفید شده است، پوشاندن آن با رنگ می باشد. در واقع پوشش موی سفید با رنگ مو نیاز به دقت در انتخاب رنگ مناسب و نحوه گذاشتن آن می باشد. زیرا موی سفید به دلیل نداشتن رنگدانه به راحتی رنگ پذیر نیست و بعد از مدت کوتاهی دوباره نمایان خواهد شد.
 
- دلایل سفیدی مو
موها زمانی سفید می شوند که سلول های تولید کننده رنگدانه مو، این روند را متوقف می کند، البته افزایش سن نیز در این امر دخیل می باشد. ژنتیک، مشکلات هورمونی، استرس و دلایل پزشکی نیز از دیگر عوامل سفید شدن مو می باشند. 
 
- پوشش موی سفید با رنگ مو
اگر قصد پوشش موی سفید با رنگ مو را دارید بهتر است از سایه های رنگی استفاده کنید. این رنگ ها پوشش دهی بیشتر و کامل تری داشته و علاوه بر این باعث می شوند تا رنگ موی زیباتری داشته باشید. 
- ترفندهای یکدست کردن رنگ مو کدامند ؟
 
- انواع سایه های رنگ مو
بهترین سایه های رنک مو برای پوشش موی سفید بلوند دودی، طبیعی تیره، بژ روشن و بلوند طلایی می باشند. برخی از سایه های رنگ مو بلوند کاملا طبیعی و کلاسیک هستند و طرفداران زیادی را بخود جلب کرده اند. اما اگر به این رنگ علاقه ندارید می توانید از طیف رنگی گفته شده بهره بگیرید زیرا بخوبی موهای سفید شما را پوشش داده و ظاهری زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورند. 
 
- سایه رنگ مو چیست 
هر رنگ مو دارای یک شماره است که بیانگر دو چیز است، اول اینکه عمق یا تراز رنگ مو چقدر است، دوما رنگ مو از چه سایه های رنگی تشکیل شده است. رنگ ها می توانند تا 3 سایه رنگی داشته باشند اما معمولا یک یا دو سایه رنگی دارند. بطور مثال رنگ های طبیعی تن خاصی نداشته و سایه رنگی آن بین 0 تا 9 می باشد. بهتر است بدانید اولین شماره ای که به سایه رنگ مو اختصاص داده می شود رنگ اولیه و دومی تن ثانویه می باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :