وجه تمایز کرم پودر و کانسیلر

تاریخ درج: 1398/05/27
یکی از لوازم آرایشی مدرن که امروزه کاربرد زیادی در آرایش دارد کانسیلر می باشد. اما بسیاری از افراد هنوز هم تنها از کرم پودر استفاده کرده و وجه تمایز کانسیلر و کرم پودر را  نمی دانند. این دو محصول آرایشی دارای کاربردهای متفاوتی هستند که هر کدام تاثیر خاصی در زیبایی و چهره شما دارند.
 
- کرم پودر 
کرم پودر که به بیس و فوندانت نیز معروف می باشد برای صاف و یکدست نشان دادن پوست استفاده می شود. این محصول آرایشی دارای تنوع در رنگ و جنس بوده و در سه نوع مایع، جامد ، موس یا پودر وجود دارد که استفاده از هر کدام بسته به نوع پوست شما می تواند متفاوت باشد.
 
- کانسیلر 
کانسیلر کاربرد متفاوت تری از کرم پودر داشته و برای رفع نقایص صورت از جمله پنهان کردن جای جوش، لکه های سیاه یا تیرگی های دور چشم استفاده می شود. کانسیلر از نظر ظاهری شباهت بسیاری به کرم پودر داشته اما نسبت به ان حجیم تر بوده می باشد.
 
- وجه تمایز کرم پودر و کانسیلر
بزرگترین وجه تمایز کرم پودر و کانسیلر در نحوه پوشش دهی آن ها می باشد. اگر فقط می خواهید پوستی صاف و یکرنگ داشته باشید کرم پودر بهترین گزینه برای شما می باشد اما اگر هدف شما مخفی کردن و رفع نقایص صورت می باشد کانسیلر یک جایگزین مناسب برای کرم پودر می باشد. همچنین کانسیلر به دلیل بافت حجیم روی کل صورت زده نشده و وظیفه آن برطرف کردن ایرادات صورت می باشد. همچنین کانسیلر را بعد از کرم پودر استفاده می کنند. ترتیب استفاده از این کرم ها به این صورت می باشد که ابتدا باید مرطوب کننده زده شود، سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست و  در انتها کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و آرایش پوست را اصلاح میکند. 
 
- نکته مهم
توصیه می شود هرگز این دو محصول را با هم استفاده نکنید زیرا منافذ پوست شما بسته شده و پوست آسیب می بیند. پس بهتر است بدانید چه زمانی باید از هر یک از این کرم ها استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :