نکات مهم در رنگ کردن موی مردان

تاریخ درج: 1398/10/15
پوشاندن ریشه های خاکستری شاید کار ساده ای نباشد ، اما ما در اینجا با معرفی نکات مهم در رنگ کردن موی مردان در کنار شما هستیم تا ظاهری جوان و زیبا و بدون موی سفید داشته باشید. این امر همیشه به داشتن یک انتخاب خردمند کمک می کند تا یک  تصمیم گیری هوشمندانه در هنگام خرید رنگ مو داشته باشید.
 
- شناخت تن رنگ مو
یکی از مهم ترین و اولین نکات مهم در رنگ کردن موی مردان، شناسایی تن رنگ طبیعی مو است. زیرا با این کار پایه و اساس انتخاب سایه دلخواه رنگ خود را تعیین می کند. اگر برای این مسئله در شک و تردید هستید، یک آرایشگر حرفه ای می تواند در تشخیص تن موهای شما کمک کند.
 
2. هدف از رنگ کردن 
مهم است که در مورد رنگ کردن مو خود ایده خوبی داشته باشید. اگر می خواهید یک تغییر چشمگیر ایجاد کنید، پیشنهاد می شود که از رنگ هایی که دو سایه روشن تر یا تیره تر نیست استفاده کنید. اگر به دنبال سایه روشن تر هستید ، ممکن است به رنگ مو دائمی نیاز داشته باشید. یا اگر می خواهید چند تار موی خاکستری را بپوشانید ، احتمالا نیازی به رنگ دائمی ندارید. در واقع  به دنبال محصولی باشید که به طور خاص می تواند موی شما را پوشش دهد زیرا موهای خاکستری همیشه آسان نیست اما برخی مارک های رنگ مو به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند.
 
 3. دائمی ، موقت ، نیمه تمام ، ETC
به طور کلی چهار نوع رنگ مو موقت ، نیمه دائمی، دائمی و ETC وجود دارد. رنگ موقت ، همانطور که از نام آن پیداست ، پس از چند بار شامپو زدن از بین می رود ، در حالی که رنگ نیمه دائمی دوام بیشتری داشته و پس از چندین شامپو شستشو باقی می ماند. رنگ ETC شامپوهای بیشتری را مصرف می کند، در حالی که رنگ های دائمی رنگ طبیعی مو را تغییر می دهند و تا زمان قطع مو ماندگار می شوند. بسیاری از رنگهای دائمی حاوی آمونیاک هستند.
 
- تست رنگ
در حالت عادی بهترین رنگ موها به موهای شما صدمه نزده و پوست شما را تحریک نمی کند. اگر پوست حساسی دارید ، ممکن است بخواهید برای تحریک کمتر ، رنگی بدون آمونیاک خریداری کنید. رنگ های نیمه دائمی شامل آمونیاک نیستند. واقعیت این است که هر محصولی با مقدار کمتری از مواد شیمیایی در طولانی مدت ایمن تر است. محصولات شیمیایی ممکن است موهای روغن های اساسی و مواد مغذی را ریخته و یا در موارد شدید رشد مو را خنثی کنند.
 
- قضاوت بر اساس جلد رنگ
درست مثل اینکه نمی توانید از روی جلد آن کتاب قضاوت کنید ، نباید رنگ مدل مو در جعبه را ملاک قرار دهید زیرا این رنگ ها لزوما رنگ واقعی رنگ نیست. با این حال خبر خوب این است که بیشتر رنگ ها با یک نمودار رنگ در کنار جعبه قرار می گیرند که مطابق با رنگ مورد نظر برای دستیابی به شماست. همچنین باید به خاطر داشته باشید که در ابتدا برخی از موهای رنگ تیره تر هستند اما بعد از اینکه موهای خود را چند بار شامپو زده اید کمرنگ می شوند.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :