نکات مهم در انتخاب عطرهای تابستانی

تاریخ درج: 1398/06/11
همانطور که می دانید انتخاب عطر نیز به فصل بستگی دارد و تم رایحه هر کدام با دیگری متفاوت است. بطور مثال عطرهای گرم مناسب زمستان و عطرهای خنک مناسب تابستان می باشند. بنابراین باید قبل از خرید با نکات مهم در انتخاب عطرهای تابستانی آشنا باشید تا بتوانید یک عطر مناسب خریداری نمایید.
 
1. عطر با رایحه مرکبات
یکی از نکات مهم در انتخاب عطرهای تابستانی توجه به رایحه آن می باشد. عطرهایی با نت مرکبات باعث می شود احساس شادابی و سرزندگی داشته باشید. پس از آن می توانید رایحه و نت هایی مانند گل رز، یاسمین و شکوفه های پرتقال را مد نظر قرار دهید.
 
2. رایحه ملایم
از آنجا که در تابستان تعریق بدن بیشتر است اگر از رایحه های تند استفاده کنید باعث می شود با بوی عرق در هم آمیخته و زننده و ناخوشایند بنظر برسید. بنابراین یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب عطرهای تابستانی، رایحه های خنک و ملایم مانند چوب صندل، توتون و تنباکو و ... می باشد. زیرا این گونه عطرها علاوه بر القای حس خنکی باعث می شوند شیک و خاص دیده شوید. پس در انتخاب عطر فصل و رایحه آن را فراموش نکنید.
 
3. اسپری عطر به نواحی مناسب
هرچقدر هم که شما عطری گران قیمت با رایحه منحصربفرد انتخاب کنید اما نحوه صحیح اسپری کردن و نواحی مناسب برای اینکار را نشناسید، بی فایده است. بنابراین باید بدانید بهترین نواحی برای زدن عطر پشت گوش ها، شانه ها، داخل آرنج، ساعدها و مچ دست می باشد. همچنین سعی کنید قبل از استفاده از عطر دوش بگیرید و لباس های تان تمیز باشد زیرا همانطور که گفتیم ترکیب عطر و عرق بدن بسیار ناخوشایند خواهد بود. 
یک نکته مهم دیگر در اسپرس کردن عطر این است که برای ماندگاری هر چه بیشتر عطر سعی کنید نواحی گفته شده در بالا را قبل از زدن عطر با وازلین یا مرطوب کننده چرب نمایید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :