نکات مهم در آرایش تابستانی

تاریخ درج: 1398/06/11
روند آرایش کردن در تابستان با دیگر فصول سال تفاوت دارد زیرا به دلیل گرما و تعریق زیاد باید طوری آرایش کنید که پوست صورت نفس بکشد. بنابراین قبل از میکاپ باید نکات مهم در آرایش تابستانی را بدایند تا هم آرایش شما ثابت بماند و هم پوستی سالم و شفاف داشته باشید.
 
1. استفاده از محصولات آبرسان
در تابستان به علت تعریق بیش از حد پوست دچار کم آبی می شود بنابریان باید از محصولات آبرسان استفاده کنید. همچنین استفاده از کرم پودر را محدود کنید زیرا اجازه تنفس به پوست را نمی دهد. بعد از شستشو صورت با یک فیس واش مناسب از کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید.
 
2. ضد آفتاب بجای کرم پودر
به جای کرم پودر می توانید از یک ضد آفتاب رنگی استفاده نمایید. اما قبل از آن، تمام صورت را با یک کرم مرطوب کننده ملایم مرطوب کرده و اجازه دهید تا کاملا جذب پوست شود.
 
3. استفاده از کانسیلر
در فصل تابستان می توانید به جای کرم پودرهای سنگین از کانسیلر در برخی نقاط صورت برای پوشاندن عیوب آن استفاده کنید. اما از آنجا که این ماده آرایشی نیز بافتی فشرده دارد در مصرف آن زیاده روی نکنید.
 
4. استفاده از هایلاتر 
یکی از نکات مهم در آرایش تابستانی استفاده از هایلایتر برای شاداب نشان صورت می باشد. این محصول آرایشی می تواند به راحتی منافذ و ناهمواری پوست را رفع کرده و با ایجاد یک فیلتر روی پوست باعث شود یک آرایش ملایم و طبیعی تابستانی داشته باشید.
 
5. استفاده از رژلب های ملایم
برخلاف زمستان که رژهای تیره جلوه بیشتری دارند باید در تابستان از رژهای نوود و پاستلی استفاده نمایید. این رنگ های زیبا چهره شما را تغییر داده و باعث می شود جوان و شاداب بنظر برسید.
 
6. استفاده از اسپری فیکساتور
یکی از مهم ترین و آخرین نکات مهم در آرایش تابستانی استفاده از اسپری فیکساتور می باشد. این اسپری آرایش شما را در برابر گرما و تعریق ثابت نگه داشته و باعث می شود آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :