نحوه صرفه جویی در لوازم آرایش

تاریخ درج: 1398/06/03
برای داشتن پوستی سالم و شاداب باید از لوازم آرایشی معتبر استفاده کنید اما گاهی تهیه این لوازم آرایشی نیازمند صرف هزینه سنگین می باشد به همین دلیل شما با آشنایی با نحوه صرفه جویی در لوازم آرایش می توانید علاوه بر هزینه، مدت طولانی تری از لوازم آرایشی برند و معتبر خود استفاده کنید.
 
1. استفاده از ریمل ابرو برای اسکراب لب
اگر قصد لایه برداری از لب های خود را دارید می توانید با استفاده از فرچه ریمل ابرو تمام شده این کار را با کمترین هزینه انجام دهید. تنها کافی است اسکراب مورد نظرتان را روی لب های تان مالیده و  با فرچه ابرو ماساژ دهید. فراموش نکنید فرچه قبل از استفاده کاملا تمیز باشد.
 
2. استفاده از فویل به جای ماسک صورت
یکی از ترفندهای صرفه جویی در لوازم آرایشی استفاده از یک ورقه فویل به جای ماسک های ورقه ای است. برای این امر کافی است یک ورقه فویل را درون یخچال قرار داده و پس از خنک شدن روی پوست خود قرار دهید. با این ترفند ساده تورم پوست شما کاهش می یابد.
 
3. استفاده از نشاسته ذرت برای مات کردن لاک
اگر می خواهید لاک خود را مات کنید نیاز نیست لاک های مات کننده گرانقیمت را خریداری کنید فقط کافی است یک قاشق چایخوری نشاسته ذرت را درون لاک بریزید. همچنین می توانید درون ظرفی کوچک لاک و نشاسته ذرت را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس بر روی ناخن های خود بمالید.
 
4. تهیه ضد آفتاب رنگی
یکی دیگر از ترفندهای صرفه جویی در لوازم آرایشی ترکیب کرم پودر با یک کرم ضد آفتاب رنگی می باشد. با این روش ساده یک کرم ضد آفتاب رنگی خواهید داشت.
 
5. تبدیل رژلب براق به مات
اگر دوست دارید که یک رژلب مات به جای براق داشته باشید فقط کافی است که پس از استفاده از رژلب براق بر روی آن پنکیک بزنید. این کار باعث مات شدن رژ لب تان می گردد.
 
6. گلاب به جای فیکساتور
در پایان برای فیکس شدن آرایش به جای اسپری فیکساتور از گلاب استفاده کنید. گلاب علاوه بر ثابت کردن آرایش تان باعث براق شدن صورت تان نیز می گردد. در این صورت شما به راحتی در لوازم آرایشی خود صرفه جویی کرده اید.
 
7. شستن فرچه های آرایشی با سرکه
برای شستشو فرچه های آرایشی خود نیاز نیست شامپو مخصوص آن را تهیه نمایید. تنها کافی است با کمترین هزینه، یک قاشق چای خوری پودر شستشو را با آب و سرکه سفید مخلوط کنید و سپس فرچه های خود را با آن بشویید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :