نحوه ست کردن آرایش با لباس

تاریخ درج: 1398/05/27
یکی از عواملی که باعث می شود در مهمانی ها و مجالس بدرخشید آشنایی با نحوه ست کردن آرایش با لباس می باشد. هارمونی رنگی بین لباس و آرایش نه تنها شما زیبا و جذاب نشان می دهد بلکه نشانگر سلیقه شماست. با ما همراه باشید.
 
- لباس سفید مشکی
با این رنگ لباس می توان هر رنگ آرایشی را انجام داد ولی بهترین آرایش استفاده از رنگ های ملایم مانند صورتی مات و کمرنگ، زرشکی و قرمز برای لب ها و سایه خاکستری تیره در انتهای چشم و کمرنگ در قسمت میانی و سفید در گوشه داخلی چشم می باشد.
 
- لباس قهوه ای
برای لباس قهوه ای رنگ های آجری، طلایی، کرم، قهوه ای روشن و بژ بع عنوان سایه برای چشم و  قهوه ای روشن، آجری و نارنجی کمرنگ برای لب ها مناسب می باشد.
 
- لباس سرمه ای
نحوه ست کردن آرایش با لباس برای این رنگ لباس استفاده از  سایه ملایم آبی مات یا سرمه ای کمرنگ در ترکیب با  رنگ روشن صورتی در گوشه های چشم و سرخابی و صورتی ملایم برای رژلب می باشد.
 
- لباس طوسی
اگر لباس شما طوسی است استفاده از سایه مشکی در کنار خاکستری محو شده در قسمت انتهایی پلک و کمی صورتی مایل به سفید در قسمت داخلی مناسب می باشد. برای لب ها نیز رنگ بنفش و صورتی و سرخابی کمرنگ انتخاب مناسبی است.
 
- لباس آبی
نحوه ست کردن آرایش با لباس آبی بسته به تم لباس شما می تواند متفاوت باشد. یعنی در صورتی که رنگ شال یا روسری شما آبی روشن است از سایه آبی تیره یا سرمه ای در گوشه بیرونی چشم  استفاده کنید و یا اگر رنگ لباس شما آبی لاجوردی و تیره است، تنها با یک خط آبی تیره قسمت بیرونی پلک را آرایش کرده سایه زده و از رژلب صورتی و سرخابی براق بیشتر استفاده کنید.
 
- لباس سبز
در مورد لباس رنگ سبز نیز می توانید برای سایه از انواع سایه تناژ سبز استفاده کرده و فقط در قسمت بیرونی از یک خط چشم محو استفاده کنید. رژ لب آجری و نارنجی روشن یا مات نیز برای لب های شما مناسب می باشد.
 
- لباس قرمز
برای نحوه ست کردن آرایش با لباس قرمز کافی است از سایه چشم خاکستری در ترکیب با خط چشم دودی استفاده کرده و در قسمت میانی پلک از سایه قرمز روشن بهره برده و در قسمت داخلی از رنگ سفید استفاده کنید. انواع رژهای قرمز براق و مات نیز برای لب ها انتخاب مناسبی است.
  
- لباس زرشکی
در لباس زرشکی باید رنگ آرایش از زرشکی فاصله گرفته و روشن تر باشد تا آرایش شما زیباتر بنظر برسد. این قانون در مورد هر رنگ پوستی صدق کرده و درست می باشد. زیرا اگر آرایش شما هم رنگ لباس تان باشد گرفته و تیره دیده خواهید شد. بنابراین برای لباس زرشکی از سایه های صورتی تیره و کمی روشن در پشت چشم ها و انواع رژهای صورتی برای لب ها استفاده کنید.
 
- نکات مهم 
- دقت کنید رنگ رژگونه و رژلب شما همرنگ باشد.
 
- برای زدن رژلب ابتدا از خط لب یک درجه تیره تر استفاده کرده و سپس  روی تمام لب پخش کنید. سپس رژ لب را یکدست روی لب بزنید.
  
- برای سایه می توانید از سایه مدادی به صورت یک خط افقی در پشت پلک و مماس بر خط چشم استفاده کرده و یا یک خط باریک در  زیر پلک بکشید.
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :