نحوه زدن برق لب

تاریخ درج: 1398/07/28
یکی از آیتم های آرایشی که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند برق لب می باشد زیرا باعث می شود لب ها درخشان و براق شده و جلوه زیبایی داشته باشد. اما اغلب با نحوه زدن برق لب آشنا نبوده و با زدن آن احساس چسبندگی و سنگینی روی لب های خود دارند. 
 
1.  برق لب با رژلب
زدن برق لب روی رژلب باعث می شود، رژلب شما را جلوه بیشتری داشته و درخشندگی و براقی خاصی به لب های شما می بخشد. پس بعد از زدن رژلب حتما با برق لب آن را درخشنده تر کنید.
 
2. استفاده از مرطوب کننده
خشکی و ترک لب از زیبایی لب ها می کاهد. بنابراین قبل از آرایش لب ها از یک لایه نازک مرطوب کننده استفاده کرده و پس از جذب آن اقدام به آرایش لب ها کنید. این یکی از ترفندهای اولیه زدن برق لب است.
 
3. آرایش لب ها از میانه
بهترین نحوه زدن برق لب شروع از روی قوس لب به سمت کناره ها می باشد.بنابراین با برق لب یک نقطه درست در وسط لب ها ایجاد کرده و سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید. با این عمل روکشی صاف، براق و یکدست روی لب ا ایجاد خواهید کرد.
 
4. زدن لایه نازک روی لب
استفاده بیش از حد از برق لب  برای پر نشان دادن لب ها است. برای براق کردن و درخشان کردن لب هایتان یک لایه ی نازک از برق لب هم کافی است.حتی اگر در تمام طول روز هم برق لب می‌زنید باز هم به یاد داشته باشید که فقط یک لایه‌ی نازک بکشید.
  
5. استفاده از برق لب حجم دهنده
برخی خانم ها دوس دارند لبانی براق و حجیم داشته باشند اما علاقه ای به تزریق ژل و بوتاکس ندارند. بنابراین بهترین راه حل برای این خانم ها استفاده از برق لب‌های حجیم کننده است. برای این کار یک نقطه در میانه‌ لب‌ها و سپس امتداد آن نقطه از طرفین می باشد.
 
6. هدف از زدن برق لب
در آخر در یادگیری چگونه آرایش کردن لب هایتان همیشه به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید لب‌هایتان درخشنده‌تر جلوه کند یا نه! آیا اصلاً لب هایتان به براق کننده احتیاج دارد؟ یا فقط به دنبال مرطوب کننده برای لب هایتان هستید؟
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :