نحوه تغییر رنگ مو در شرایط مختلف

تاریخ درج: 1398/05/30
اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما رنگ موی خود را عوض می کنید بهتر است نحوه تغییر رنگ مو در شرایط مختلف را بدانید تا به رنگموی دلخواه خود دست یابید. فراموش نکنید که رنگ موی انتخابی شما باید ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهای تان با رنگ‌های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد تا طبیعی و زیبا دیده شوید.
 
- تیره کردن موی بلوند
برای این کار بهتر است  دو رنگ موی گرم مانند شکلاتی و طلائی  با شماره 3 یا 4 را  با اکسیدان شماره ۱ با هم ترکیب کرده و موها را رنگ می‌کنیم. این ترکیب موی بلوند شما را کاملا پوشش داده و جلوه زیبایی به موهای شما می بخشد.
 
- تغییر رنگ آلبالویی و  شرابی
همانطور که می دانید تغییر این رنگ مو بسیار سخت می باشد و اگر بخواهید از این تم رنگی موهای خود را قهوه ای یا زیتونی تیره کنید باید ابتدا موها را دکلره کنید و سپس رنگ مو سری طبیعی و زیتونی به نسبت مساوی با اکسیدان 1 و کمی‌آب ترکیب و موهای خود را رنگ کنید. برای تغییر این رنگ از تکنیک ریمو کردن نیز می  توانید استفاده کنید ولی باید به یک متخصص رنگ مو مراجعه کنید.
 
- یکدست کردن موهای مش و هایلایت
اگر مدت هاست که موی مش یا هایلایت شده دارید و از آن خسته شده اید برای یکدست کردن آن می توانید رنگ موی سری طبیعی N و W با شماره 3  را به نسبت 2 به 1 با کمی‌اکسیدان و آب ترکیب کرده تا به شکل ماست شل در بیاید. سپس در ابتدا تکه‌های مش را جداگانه با این ترکیب رنگ کرده و پس  از تیره شدن، موها را شسته و با رنگ دلخواه رنگ می‌کنیم.
 
- از بین بردن زردی مو
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدتی پس از دکلره، مو زرد شده و جلوه اولیه خود را از دست می دهد. برای رفع این مشکل 1 قاشق پودر دکلره را با کمی‌اکسیدان و ۱ کف دست شامپو آب را با هم مخلوط کرده و روی موی خیس بگذارید و پس از 5 دقیقه صبر، موها را شسته و رنگساژ کنید.
 
- نحوه رنگساژ کردن
برای رنگساژ کردن کافی است  رنگ موهای خود را به نسبت مساوی با یکدیگر ترکیب کرده و چند قطره اکسیدان و آب را به آن اضافه کرده تا به شکل دوغ شود و سپس موهای خود را رنگساژ کنید. برای رفع زردی می توانید کمی واریاسیون بنفش نیز به ترکیب رنگی خود اضافه کنید.
 
- رنگ کردن ریشه موی بلوند
برای این کار می توانید مانند مش کردن موها را بصورت ردیفی با فویل جدا کرده و باقی مو و ریشه را با رنگ دلخواه رنگ کنید. اگر ریشه مو شما سفید دارد بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنید اما اگر موهای تان رنگ طبیعی یکدست و تیره است می‌توانید با کلاه تارهای نازکی را بیرون آورده و به رنگ ریشه لولایت کنید.
 
- نکته مهم
آنچه در انتخاب رنگ کردن مو اهمیت دارد استفاده از مواد مرغوب وبا کیفیت می باشد. گاهی رنگ موی یکدست و سالم از انواع لایت‌های چند رنگ زیباتر می باشد.برای تضمین سلامت مو و پوست خود گول مکان های ارزان قیمت را نخورده و همیشه از لوازم آرایش کارخانه‌های معتبر استفاده کنید و از مغازه‌هایی که با عناوین گوناگون (کیش،دبی و…) اقدام به فروش اجناس تقلبی وارزان می‌کنند خرید نکنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :