نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل و اورجینال

تاریخ درج: 1398/06/06
امروزه و با رونق آرایش، لوازم آرایشی فیک و تقلبی به قیمت ارزان تر در بازار به وفور یافت می شود. بنابراین نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل و اورجینال از تقلبی کار ساده ای نبوده و نیاز به دقت فراوان و توجه به یکسری نکات ریز دارد. با ما همراه باشید.
 
1. بسته بندی 
یک روش نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل و اورجینال توجه به بسته بندی آن است زیرا بعضی از آنها با چنان مهارتی کپی شده اند که شاید نتوانید به راحتی تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.بنابراین با دقت در فونت نوشته ها، رنگ جعبه، وزن و تصویر اصلی آن در سایت می تواند به خوبی فیک بودن آن را تشخیص دهید. نسخه های تقلبی عموما سبک تر از نسخه های اصلی محصولات آرایشی هستند.
 
2. چک کردن بارکد و اطلاعات اصلی
اگر 2 یا 3 رقم آخر بارکد با کشور یا منطقه ای که در آن تولید شده یکی باشد بدین معناست که محصول شما اصل واورجینال است. همچنین پیش از خرید شماره سریال روی محصول با شماره روی بسته چک کنید تا یکی باشد. و نکته دیگر درج ترکیبات محصول روی آن می باشد و بسیاری از برندهای آرایشی، نکاتی را به چند زبان مختلف دنیا روی کالاهای خود چاپ می کنند. اگر اطلاعات درج شده روی محصول بسیار کوتاه بوده یا به زبان های دیگر نباشد، شک نکنید که تقلبی است.
 
3. دقت به طیف رنگی
دقت کنید برندهای معتبر و مشهور طیف رنگی خاص خود را دارند، این موضوع را در مقایسه با دیگر برندها و رنگ محصولات شان به خوبی خواهید فهمید. سایه چشم، رژلب، رژگونه یا پودرهای صورت  از جمله این محصولات هستند.
 
4. توجه به بو و غلظت محصولات
فراموش نکنید محصولات اورجینال از هر لحاظ بی عیب بوده و بافت یکدست و غلظت زیادی دارند مثلا در مورد کرم ها، غلظت نمونه های واقعی زیاد بوده و پس از خروج از تیوب، وا نمی روند. رژلب ها نیز بافت مخملی و رنگ های جذابی دارند. در مورد ریمل نیز ریمل های اصل پس از بیرون کشیدن فرچه بوی خوبی داشته و به  چشمان شما آسیب برسانند. همچنین غلظت مایع و فرم فرچه نیز به راحتی قابل تشخیص است.
 
5. تست کردن
روش دیگر نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل و اورجینال تست محصول قبل از خرید می باشد. دقت کنید که سایه ها و رژگونه های اصل در طول روز پاک نشده و پخش نمی شوند و رژلب ها بسیار نرم و روان روی لب کشیده می شوند و موجب خشکی لب ها نمی شوند. ریمل اصل هم نریخته و زیر چشم را سیاه نمی کند.
 
6. خرید از فروشگاه های معتبر 
برای خرید جنس اصل واروجینال حتما به فروشگاه ها ونمایندگی های معتبر مراجعه کنید و فراموش نکنید لوازم آرایشی اصل بسیار گران قیمت بوده و معمولا تخفیف ندارند. برای اطمینان از خرید خود می توانید از فروشنده گواهینامه کیفیت محصول را درخواست کنید، اگر از این کار امتناع کرد در اورجینال بودن محصول شک کنید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :