نحوه ترمیم پنکیک یا رژگونه

تاریخ درج: 1398/05/31
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی به درون کیف لوازم آرایشی خود نگاه می کنید، می بینید پنکیک یا رژگونه شما شکسته و پودر شده باشد. این موضوع ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد بخصوص اگر جز لوازم پر مصرف و مورد علاقه شما باشد. اما نگران نباشید ما در این مطلب شما را با نحوه ترمیم پنکیک یا رژگونه آشنا کرده تا باز هم بتوانید از آنها استفاده کنید.
 
- نحوه ترمیم پنکیک یا رژگونه 
برای ترمیم پنکیک یا رژگونه شما به مقداری الکل، براش آرایشی، خلال دندان، دستمال کاغذی، دستمال مرطوب و مقوا در اندازه قالب لوازم آرایشی پودر شده نیاز دارید. در ابتدا با استفاده از برس آرایشی تمام پودر ها رو به محل اولیه خود بازگردانید. سپس 1 قاشق چایخوری الکل به پودر اضافه کنید. دقت کنید مقدار الکل به اندازه و حجم لوازم آرایشی شما بستگی دارد.
بعد از اضافه کردن الکل با خلال دندون الکل و پودر رو هم کاملا مخلوط کرده  تا خمیری شکل شود.  سپس دستمال کاغذی را روی پودر خمیر شده قرار دهید تا رطوبت الکل را جذب کند و مقوا را روی دستمال فشار دهید. مجددا دستمال را برداشته و روی قسمت خشک آن پودر گذاشته و فشار دهید، این کار را تا زمانی تکرار کنید که تمام رطوبت الکل گرفته شود. در انتها با دستمال کاغذی اطراف پنکیک یا رژگونه خود را  تمیز کنید تا مانند اول تمیز و مرتب شود.
 
این روش یک روش مطمئن و تست شده برای ترمیم لوازم آرایشی پودری شما می باشد که ظاهر آن را به روز اول باز میگرداند بطوریکه هیچ کس متوجه شکسته شدن آن نخواهد شد. بنابراین اگر پنکیک بیا رژگونه شکسته  دارید بجای دور انداختن، با این روش آنها را ترمیم کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :