موس مو و نحوه استفاده از آن

تاریخ درج: 1398/05/31
یکی از بهترین حالت دهنده های مو بخصوص موی فر، موس مو می باشد. موس جایگزین مناسبی برای ژل و تافت بوده که حالت طبیعی را حفظ کرده و از وز شدن مو جلوگیری می کند. اما برای استفاده از این حالت دهنده باید موس مو و نحوه استفاده از آن آشنا باشید.
 
- موس مو چیست؟  
موس مو یک فوم حالت دهنده برای حالت دادن به مو می باشد که باعث می شود موهای شما حجیم و براق شود. این محصول آرایشی در اصل یک محصول فرانسوی بوده که توسط شرکت L'oreal در سالهای ۱۹۸۰ به آمریکای شمالی وارد شد. این ماده آرایشی مو که با تکان دادن به کف تبدیل می شود در اصل یک مایع بنفش رنگ است که بسیاری از ما آن را نمی بینیم. دقت کنید موس مو را حتما باید بر روی موهای خیس استفاده کنید تا پیش از خشک شدن حالت بگیرد.
 
- نحوه استفاده از موس مو
برای استفاده از موس مو فقط کافی است موس را تکان داده و به اندازه یک توپ گلف  را کف دست ریخته و پیش از سشوار زدن یا خشک شدن مو، آن را روی موها بزنید. اگر می خواهید مو حالت فر یا مواج بگیرد می توانید پس از موس از اتو مو استفاده کنید. اگر می خواهید حالت فر طبیعی مو باقی بماند، می توانید منتظر بمانید تا موهایتان خود به خود خشک شود و به همان حالت طبیعی خود باقی بماند.
 
- دلایل استفاده از موس مو
- یکی از مهمترین دلایل برتری موس مو بر سایر حالت دهنده ها سبک بودن آن می باشد.  
 
- موس مو به مو حجم داده و برای افرادی که موهای کم یا نازکی دارند بسیار مفید خواهد بود. بخصوص اگر موهای خیلی صافی دارید موس مو می تواند کاری کند تا موهای شما پرتر و حجیم تر دیده شود.
 
- از بین بردن وزمو میتواند یکی دیگر از دلایل استفاده از موس مو  باشد. این کف آرایشی موهای شما را مانند سوپراستارها براق و یکدست کرده بدون اینکه موها بهم بچسبد یا ضخیم شود. 
 
- اگر طرفدار بافت مو یا جمع کردن و مدل دادن به موهایتان هستید حتما از موس استفاده کنید زیرا موس در عین حال که حجم بیشتری به مو داده سبک باقی مانده و باعث می شود راحت تر بتوانید آن را ببافید یا بالای سر جمع کنید. در این صورت دیگر نیازی به اسپری مو نخواهید داشت.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :