مدل مو مناسب زمستان

تاریخ درج: 1397/11/16
فصل سرما مدل مو و روش های نگهداری از آن نیز دستخوش تغییر می کند. مدل مو مناسب در زمستان بسته به جنس مو، فرم صورت و رنگ پوست متفاوت می باشد.  برخی از آن ها کلاسیک بوده و انتخاب برخی دیگر به جسارت بیشتری نیاز دارد. اما آنچه در این بین از اهمیت برخوردار است این است که مدل مویی که شما برای مهمانی انتخاب می کنید با مدل مویی که هر روز خود را با آن در آینه می بینید تفاوت دارد. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید.
 
1. مدل موی فر : 
این مدل مو در صورت رسیدگی مناسب و تناسب با رنگ پوست یکی از بهترین مدل مو مناسب در زمستان محسوب می شود. و هرچه طبیعی تر باشد بهتر بنظر می رسد. البته نگهداری و مرتب کردن آن نیز برخلاف باور عموم بسیار سخت می باشد.
2. مدل موی تراشیده :
اگر اهل جسارت هستید این مدل مو می تواند وجه تمایز شما با دیگران محسوب باشد. این مدل برای افرادی با صورت کشیده و استخوانی که ابروهای پهن دارند مناسب می باشد.
3. مدل موی لایه ای : 
این مدل هیچ گاه از مد نمی افتد و  در حالات مختلف فر تا صاف و حتی بافت زیبا بوده و شما را خسته نمی کند.
4. مدل موج دار :
این مدل مو علاوه بر پرپشت نشان دادن مو باعث می شود شیک بنظر برسید. اگر قصد بلند کردن موهای خود با این مدل را دارید کافی موهای خود را چند وقت یکبار کوتاه کنید تا شکسته نشوند.
5. موی بلند : 
در صورت داشتن موی بلند این مدل گردن شما را بلند نشان می دهد. همچنین یک مدل مو مناسب در زمستان محسوب شده زیرا زودتر و راحت تر خشک می شود.
6. مدل باب کات : 
برای موهای در حال رشد این مدل بهترین گزینه می باشد. در این سبک لبه های مو را با تیغ برشی صاف داده اما فراموش نکنید این مدل در موهای صاف جلوه بهتری نسبت به موی فر دارد.
7. مدل چتری : 
چتری از مدل های محبوب از گذشته تاکنون به شمار می رود. شما با این مدل میتوانید با یک تغییر کوچک بدون اینکه از قد موهای تان کم شود شیک و دراماتیک دیده شوید.
8. فرق کج و لایه ای : 
موهای بلند با زیبایی خیره کننده خود اگر به درستی دیزاین نشوند کم حجم به نظر می رسند. بنابراین بهتر است موهای خود را لایه ای کوتاه کرده و با فرق کج به آن حجم دهید تا صورت شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :