مدل ابرو و فرم صورت

تاریخ درج: 1398/07/03
فرم ابرو تاثیر زیادی در زیبایی چهره  دارد بنابراین باید در اصلاح و برداشتن آن دقت زیادی کرد. انتخاب مدل ابرو و فرم صورت باید به گونه ای باشد که با یکدیگر هماهنگی داشته  باشد برای این کار نیاز است تا به یک آرایشگر مراجعه کرده تا با قرینه سازی ابروهای شما را فرم دهد. اگر خود نیز می خواهید به ابروهای تان فرم دهید باید ابتدا فرم صورت خود را شناخته و سپس نسبت به برداشتن ان اقدام کنید.
 
- معیار انتخاب مدل ابرو و فرم صورت :
اصلاح ابرو با توجه به فرم صورت دارای نکات ریزی است که باید به آنها توجه کنید. برای اینکار پس از شناخت فرم صورت باید به بلندی یا کوتاهی پیشانی، فاصله چشم‌‌ها از یکدیگر، فرم بینی را مدنظر قرار دهید. برای مثال هرچه فاصله بین چشم و ابرو کم باشد باید ابرو باریک تر بوده تا فاصله چشم و ابرو زیاد شود و برعکس. همچنین اگر صورت شما کشیده و لاغر است حتما باید ابرویی که هیچ زاویه و شکستگی به سمت بالا نداشته و صاف به دو سمت صورت کشیده شده است را انتخاب کنید. 
 
- انواع فرم صورت
1. صورت بیضی
برای صورت بیضی، مدل ابرو هشتی رو به بالا یک انتخاب ایده آل می باشد. در واقع برای این برای فرم صورت باید ابروهایی که به سمت گوشه‌های صورت و ترجیحا رو به پایین باشد را انتخاب کنید تا چهره شما را زیبا نشان دهد. 
 
2. صورت مثلثی :
بهترین مدل ابرو برای فرم صورت مثلثی ابروهایی رو به بالا و دنباله‌دار است ولی همیشه این ابروهای یکنواخت و ساده فرم صورت را بی حال و خسته نشان خواهد دارد.
 
3. صورت گرد :
اگر صورت گردی دارید هرگز ابروهای خود را به فرم هلالی برندارید زیرا باعث می شود صورت تان گرد و چاق تر بنظر برسد. ابروهای هشتی و یا رو به بالا یک گزینه مناسب برای فرم صورت شما می باشد که زیبایی چهره شما را دو چندان می کند. 
 
4. صورت کشیده :
کسانی که صورت کشیده دارند برای انتخاب مدل ابرو با فرم صورت باید به سراغ  ابروهای صاف که هیچگونه شکستگی هلالی فرمی نداشته باشند بروند. این مدل ها بهترین مدل برای صورت های کشیده است.
 
5. صورت قلبی :
این فرم صورت از جمله فرم هایی است که می توانند انواع مدل ابرو به جز ابروهای رو به پایین را در چهره خود امتحان کرده و از این تنوع لذت ببرند. 
 
6. صورت مربع :
برای انتخاب مدل ابرو متناسب با صورت مربع باید توجه کنید که ابروهایی هلالی را انتخاب نکنید و ابروهایتان حالت دهید و رو به راه باشد و صورتتان متناسب دیده شود .
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :