ماندگاری بیشتر رژلب با کرم پودر

تاریخ درج: 1398/07/22
یکی از آیتم های آرایشی محبوب و پرکاربرد خانم ها رژلب می باشد اما در برخی مواقع پاک شدن رژلب و احتیاج به تمدید کردن آن یکی از معضلاتی که خانم ها با آن درگیر هستند. با ما همراه باشید تا با ماندگاری بیشتر رژلب با کرم پودر بتوانید این مشکلات را حل کرده و مدت زمان طولانی تری از ماندن رژلب روی لب های خود بهره ببرید.
 
- زیرسازی لب ها با کرم پودر
استفاده از کرم پودر به عنوان بیس و قبل از زدن رژلب باعث می شود رژ روی لب ها بدون کوچکترین لکه فیکس شده و دیگر پاک نشود. همچنین کرم پودر باعث می شود رنگ رژلب به دلیل رنگ طبیعی لب ها به همان رنگی که می خواهید شود.
 
- نحوه استفاده
برای ماندگاری بیشتر رژلب با کرم پودر قبل از هرچیز باید لب ها رو لایه برداری کنید.زیرا وجود ترک و پوسته روی لب باعث می شود آرایشی غیر حرفه ای و نامرتب داشته باشید. بنابراین با اسکراب های خانگی و مخصوص می توانید این کار را انجام دهید. سپس برای حجم تر کردن لب ها از یک مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. دقت داشته باشید قبل از زدن کرم پودر اجازه دهید تا رطوبت حاصل از مرحله قبل به خوبی جذب لب شود. حال و پس از آماده سازی لب ها مقداری از کرم پودر مایع را به صورت نقطه ای روی قسمت های مختلف لب زده و با یک براش مخصوص آن را روی لب ها پخش نمایید. برای این کار بهتر است از قسمت مرکزی لب ها شروع کرده و گوشه های لب را نیز به خوبی پوشش دهید. بعد از زدن کرم چند دقیقه صبر کنید تا به صوت کامل روی لب ها فیکس شود و در انتها روی آن رژلب دلخواه خود را استفاده کنید.

! نکته آخر
اگر می خواهید در ضمن ماندگاری بیشتر رژلب با کرم پودر لبانی برجسته و درشت داشته باشید می توانید از کانسیلر در دورتادور لب استفاده کرده تا با روشن تر شدن اطراف لب به برجسته تر کردن آن کمک کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :