ماسک ورقه ای و تاثیر آن بر روی پوست

تاریخ درج: 1398/05/10
ماسک های ورقه ای امروزه جایگاه ویژه ای در بین خانم ها باز کرده اند و تاثیرات فوق العاده آنها بر پوست بر هیچکس پوشیده نیست. روشن کنندگی، رطوبت رسانی و تازه کردن پوست از تاثیرات شگفت انگیز این نوع از ماسک می باشد.
 
- تاثیرات ماسک بر پوست
یکی از تاثیرات شگفت انگیز ماسک های ورقه ای ایجاد رطوبت و رفع خشکی پوست می باشد که در از بین بردن آکنه نیز موثر می باشد. در واقع این ماسک های چین و چروک های سطحی پوست را که در اثر خشکی بوجود آمده اند و همچنین التهابات را از بین برده و به پوست طراوت و شادابی می بخشد. شما می توانید این ماسک ها به صورت روزانه و در هر زمانی چه صبح ، بعدازظهر یا شب استفاده کنید.
 
- نحوه استفاده 
از آنجا که ماسک های ورقه ای دارای سوراخ برای بینی و چشم می باشد کافی است آن ها بصورت درست روی صورت خود بکشید و بعد از 20  الی 30 دقیقه ماسک رو از روی پوست جدا کنید. دقت کنید ماسک را همیشه روی پوست تمیز و بدون آرایش استعمال کنید.
 
- زمان استفاده
دقت کنید زمان قرارگیری ماسک های ورقه ای رو پوست بیشتر از ۲۰ دقیقه نباشد، زیرا باعث تحریک، التهاب و سوزش پوست می شود. همچنین هیچ وقت با ماسک ورقه ای روی پوست نخوابید زیرا در اثر خواب شما طولانی پوست شما ممکن است آسیب ببیند.
 
- پس از استفاده
بعد از جدا کردن ماسک ورقه ای از روی پوست، حتما پوست خود را با آب سرد یا ملایم بشویید و سپس از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر قصد خروج از منزل پس از استفاده را داشتید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
 
- ماسک ورقه ای مناسب پوست خشک
اگر پوست شما خیلی خشک است می توانید خودتان به صورت خانگی نسبت به تهیه این ماسک ورقه ای اقدام نمایید.کافی است چند قطره روغن چای یا آرگان یا روغن انار رو به نصف قاشق غذاخوری گلاب و نصف قاشق غذاخوری گلیسیرین اضافه کنید و مخلوط کنید و روی پوست خود بگذارید. بعد از ۲۰ دقیقه جدا کنید و پوست خود را با آب سرد شسته و یک پوست صاف و هیدراته رو تجربه کنید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :