ماسک های طبیعی برای رفع خستگی پوست

تاریخ درج: 1398/06/02
اگر جز افرادی هستید که هر روز آرایش می کنید و یا علاقه زیادی به آرایش کردن دارید باید بدانید پوست پس از مدتی احساس خستگی کرده و پیر می شود. اگر  این احساس را داشتید از ماسک های طبیعی برای رفع خستگی پوست استفاده کنید تا دوباره لطافت و شادابی را به صورت خود برگردانید.
 
1. ماسک انبه
 یکی از ماسک های طبیعی برای رفع خستگی پوست انبه می باشد. این میوه به دلیل داشتن ویتامین A و  B موجود در آن برای انواع پوست مناسب بوده و باعث رطوبت رسانی و ترمیم آسیب های پوست می گردد. برای ساخت این ماسک کافی است یک عدد انبه رسیده را با 8 عدد بادام خام آسیاب شده و 2 قاشق چایخوری پودر جو را با هم ترکیب کرده و مقداری شیر را برای چسبندگی به ان اضافه کنید. این مخلوط را روی پوست صورت خود گذاشته و  اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت شما بماند پس از آن ماسک را بشویید.

2.ماسک آب معدنی
آب معدنی دارای فواید بسیاری برای پوست از جمله درمان سلولیت، درمان آکنه، پاک کردن آرایش، تثبیت آرایش می باشد. این ماده معدنی باعث شادابی پوست شما  می شود.با استفاده از یک پنبه آب معدنی را بر روی پوست تمیز خود به آرامی بمالید.
 
3. ماسک موز
موز، غنی از ویتامین های  A و C است و یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش است.برای این کار فقط کافی است یک موز را درون ظرفی له کنید و سپس آن را به پوست تمیز خود بمالید.سپس از بعد از 15-10 دقیقه پوست خود را با آب خنک بشویید.
 
4. ماسک نعنا
نعنا باعث آرامش و شادابی پوست شما می شود.۲ قاشق غذا خوری نعنا خشک یا 8-7 برگ نعنا تازه را درون یک لیوان آب داغ بریزید و پس از 25-20 دقیقه در آن را بردارید .از این تونر می توانید هر روز استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :